Yliopistoon hakee alakoulun nörteimmät ja huomaamattomimmat hiirulaiset
Sitten tulevat av:lle pätemään "älykkyydellään" kun eivät huomiota muuten ole saaneet, eivätkä saa.
Tiedoksi teille lässyille että ei edelleenkään kiinnosta vittujakaan teidän tyhmät jutut!! =DDD
t.alakoulun kingi
Kommentit (12)
t.alakoulun kingi
Tunnistan tämän tyypin. Nää on niitä, joita näkee kun käy vanhassa kotikunnasssaan vanhempiaan tapaamassa. Ne notkuu siellä samassa räkäläbaarissa edelleen. Käyneet jonkun autonrassauslinjan amiksessa ja elävät työttömuuskorvauksilla ja vetävät kaiket päivät viinaa. Pari muksua tietysti tehty jonkun samassa amiksessa opiskelleen parturikampaajan kanssa, mutta erohan siitä tietysti tuli.
Saavutitko jotain muuta elämässäsi?
Mulla on ollut älliä sekä lukea että bilettää!
mul on sellaset henkselit johon oon kirjaillu 'yliopistokoulutettu'. Istun vaan ja paukuttelen niitä henkseleitä. Tuntuu niin hyvältä ettet tiedä!
Puhaltelen purkkapalloja samalla.
Kataisen kaltaisten kovien bilehileiden kanssa =DDD buahhahhaaa!!! Sinä ja sun "bilees"!! Se ei ole kultapieni bilettämistä, että seinäruusuna istuskellaan ja hihitellään nurkkapöydässä muiden nörttien kanssa.
t.alakoulun kingi
ainakaan vielä ;P
t.alakoulun kingi
sä olit vaan alakoulun kingi?
Mäpäs olin yläasteen (joksi sitä siihen aikaan kutsuttiin) queen, joka onneksi tuli kymppiluokalla järkiinsä, nosti keskiarvonsa vajaasta kutosesta reiluun kahdeksaan, jatkoi siitä lukioon ja yliopistoon.
Olen kuitenkin ihan tyytyväinen että tuli tuokin tie käytyä, helpottaa kummasti nykyistä työtäni lukion opena.
Alakoulun kingi sittem bostailee lähihoitajana tai muumana voittajana
Sillä, että onko ollut joku ala-koulun kingi, ei ole sitten mitään merkitystä. Ala-koulu ajat ovat menneet ajat sitten. Säälittävää, jos joku egoaa ala-koululla nostaa.
Nim myös ala-koulun luokan suosituin villi tyttö, jolla on se parjattu yliopistokoulutus
ei varmastikaan nortti, pitaisin ennemminkin mielenkiintoisena ihmisena
Joku tietojenkäsittelytiede, tilastolaskenta, tai vaikka taloustiede, onko vähän hei nerd!