Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti! Tilattin pitsat vuonna -96 eikä ne ole vieläkään tulleet

Vierailija
21.09.2012 |

alkaa olee jo vähän nälkä. Mihin voin valittaa??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä joku trolli?! Siis niinku porvoosta!?

Tää on just niin tyypillinen AV-mamma!! Mitään ei osaa ajatella itse ja läskinä vaan odottaa jotain 16v vanhaa pitsaa!! Tällä palstalla ei yllätä kyllä YHTÄÄN MIKÄÄN!!

Laita lääkitys kuntoon, seko!!

Vierailija
2/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän seurakunta on luvannut ensi sunnuntaina esirukoilla puolestanne. Kyllä lähtee! viimeistään sen jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta pitsan toimittaja joka ei koskaan tuonut pitsojanne, tulee uskoon jossain vaiheessa ja haluaa sovittaa tekonsa. Viimeistaan silloin kun on kuolemassa.

Vierailija
4/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, Türgut lähti just civicillä tuomaan. Pizzeria näkyy tähän mun ikkunaan.

Vierailija
5/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haettiin kaupungin asuntoa 1999, ei ole vielä tullut vastausta.

Ööh, saadaanko vai ei?

Vierailija
6/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tyypillistä nykyajan pullamössöille. Niin, valitanko minä täällä muka, kun tilasin postimyynnistä -95 persikan väriset rimpsuverhot olkkariin, eikä ne nyt ihan vielä ole tulleet. Uskon kuitenkin että vielä se paketti sieltä tulee, joten pitkäjänteisyyttä ja malttia nyt vähän tuohon hommaan teillekin, jookos!

Vierailija
7/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just niin tyypillinen AV-mamma!! Mitään ei osaa ajatella itse ja läskinä vaan odottaa jotain 16v vanhaa pitsaa!! Tällä palstalla ei yllätä kyllä YHTÄÄN MIKÄÄN!!

Tää mamma on varmaan pitänyt lapsiaankin päiväkodissa koko tän ajan, ja kotona vaan itse loikoillut odottelemassa pitsoja. Kelpaa niitä tilailla kotihoidontuella. On kyllä kumma. Mutta varo ap, kun ne pitsat tulee, sun lapset onkin jo koululaisia ja niiden kaverilauma syö ne pitsat teillä, vaikka teidän mukulat ei koskaan saa kavereillaan kutsua pitsapöytään.

Vierailija
8/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mamma on varmaan pitänyt lapsiaankin päiväkodissa koko tän ajan, ja kotona vaan itse loikoillut odottelemassa pitsoja. Kelpaa niitä tilailla kotihoidontuella. On kyllä kumma. Mutta varo ap, kun ne pitsat tulee, sun lapset onkin jo koululaisia ja niiden kaverilauma syö ne pitsat teillä, vaikka teidän mukulat ei koskaan saa kavereillaan kutsua pitsapöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi