Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaako joku oikeasti Artekia yms. Suomi-designia vai onko aina perittyä

Vierailija
21.09.2012 |

Rehellisesti

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perisin mainittuja huonekaluja,niin lähtisivät välittömästi kiertoon.Mielestäni rumia,persoonattomia ja tarkoitettu nille,jotka kuvittelevat nostavansa statustaan sisustamalla niillä.Voiko niistä joku oikeasti tykätä?

Vierailija
22/26 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perinyt kaikki artekit yms. Hyviä ja kestäviä, mutta olen kyllästynyt tyyliin, ensin katsoin 20 v lapsuudenkodissa ja sen jälkeen omassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ruokapöydän tuoleina Artekin tuoleja, Artekin liikkestä ja Vepsäläiseltä ostettu. Entinen pöytä oli myös Artekin mutta tarvittiin isompi joten kaivettiin varastosta vanha Ikean pöytä tilalle. Tuolit ovat hyviä;  tukevia ja mukavia. Jostain alesta nuo on hankittu. Silloin kun nuo ostettiin, ei oltu akateemisia. Opinnot ovat kyllä kesken vieläkin. x) Osa meidän kalusteilta on kirpparilta, osa Ikeasta, osa jostain nettikaupoista tilattuja.

Vierailija
24/26 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artekit on hirveitä. En haluaisi  oman kotini näyttävät julkiselta tilalta, hyi.

Vierailija
25/26 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:26"]

Artekit on hirveitä. En haluaisi  oman kotini näyttävät julkiselta tilalta, hyi.

[/quote]

Millaisista huonekaluista sä itse tykkäät?

Vierailija
26/26 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain niin pieni kapasitetti ymmärtää, että ihmiset voivat oikeesti tykätä eri asioista?