Ostaako joku oikeasti Artekia yms. Suomi-designia vai onko aina perittyä
Kommentit (26)
oon ostanut. Pöydän uutena ja tuolit käytettynä. Mistäpä mä tuollaisia olisin edes perinyt...?
olemme kaiken ostaneet. Rrrrakastan esim noita tankkeja yli kaiken!
vaan ihan Artekista. Meillä on tasan nolla huonekalua muita kuin kaupasta itse ostamia.
vaan ihan Artekista. Meillä on tasan nolla huonekalua muita kuin kaupasta itse ostamia.
Artekia löytty mm. ruokailupöytä tuoleineen ja valaisimia. Ostettu on Artekista ja Vepsäläiseltä.
Mikäpä näissä niin ihmeellistä on (istun nyt artekin tuolilla).
Meillä on sohvakalusta Kruunukalusteesta. TYkkäämme, vaikkei se mikään löhösohva olekaan. Meillä ei löhötä olohuoneessa, siellä tetaan vastaan vieraita. Löhöhuone on erikseen.
6 kpl Artekin tuoleja Artekista. Ollaan amiksia. Artekia ja muutakin Suomi-designia löytyy ennestäänkin, enimmäkseen uutena ostettuna.
Jeps... jonkin verran on ostettu. Toivotaan, että kestäisivät vuosikymmeniä. Minä olen akateeminen, mies ei, jos se nyt jotenkin huonekaluihimme liittyy.
aina olen itse ostanut uutena Artekista tai Vepsäläiseltä. Suomi-desingin lisäksi ostan tanskalaisia ja muita klassikkomööpeleitä. Mulla ei ole yhtään Ikeaa, Sotkaa, Jyskiä ynnä muuta shaibaa.
t. siivooja 2200e ylitöineen brutto.
Ostin Aallon suunnitteleman nojatuolin ekalla palkallani. Siinä olen imettänyt kaikki kolme lastani, nyt se on oaras lukutuolini. Ihana selälle. Kerran verhoiltu uudelleen "oikeaoppisella" villakankaalla, joka myös on Artekista.
Perittyjä valaisimia on (Johansson-Pape, Klint), samoin patoja, kattiloita ja tekstiilejä.
Artekin huonekalut kestävät aikaa, ovat aina tyylikkäitä ja kestävät sukupolvelta toiselle.
Ostin ensimmäiset artekit kun muutin kotoa pois opiskelijakämppään - ovat kulkeneet mukana kaikki nämä vuodet ja nyt niillä eletään lapsiperhearkea :)
Akateemisia ollaan, humanisteina tosin matalapalkkaisia.
Ihanaa artekista, tarjoilukärry, valaisimia, ruokailusetti. Olen ostanut aina alesta.
Ruokapöydän ja satulavyötuolit. On muuten tosi mukavat! Ruokapöytä on kyllä mennyt vaihtoon, koska oli uuteen kotiin liian pieni. Tuoleja ostin vielä lisää. On mulla yks nojatuoli ja rhikin. Ja ihan Artekista ostettu. Ja erittäin mukava istua. En ole akateeminen, mutta kirjastossa käyn kyllä välillä lasten kanssa ;-)