Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos tissuttelet tänään ja lapset kotona niin

Vierailija
21.09.2012 |

monelta aloitat? monta juot illan aikana?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sitten tiedä, että onko tuo "tissuttelua". Mun mielestä normaalia.

Vierailija
2/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joisin illan aikana ehkä neljä siideriä, tai vinkun, ehkä vähemmä, ehkä enemmän, ei sitä voi etukäteen tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään lue sitä tissutteluksi mutta oli mitä oli. Lasillisen viiniä juon takkatulen ääressä lasten nukahdettua. Perkeleellinen viikko takana.

Vierailija
4/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä itse asiassa ajattelin juoda tänään oikein sellaisen Alkon lonkeron, kävin varta vasten hakemassa. Edellisestä kerrasta, siis kun join lonkeroa, on pitkälti yli 10 vuotta. Voin elää ilman tippaakaan alkoholia vuosia, mutta nyt on tehnyt suunnilleen pääsiäisestä asti mieli kyseistä juomaa. En vain ole saanut aikaiseksi hankki ko. tuotetta aiemmin...

Juon yhden puolilitrasen jäillä, aloitan varmaan ysin maissa kun lapsi (5 v.) menee nukkumaan. Itsekin menen noin 22.00, ja mies on vesiselvä koko illan.

Niin siis, onko tuo toimintani edes tissuttelua...?

Vierailija
5/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma että näin tyhmiä on...

lasi viiniä

lasi lonkeroa

-tissutellaan :D

Vierailija
6/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan lasillisen kun huvittaa, en kello yhdeksältä. Tänään join duunin jälkeen lasin viiniä ja illalla ruuan kans lisää. En suunnittele etukäteen määriä. Kuulostaa kummalliselta sellainen.

Vierailija
7/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan lasillisen kun huvittaa, en kello yhdeksältä. Tänään join duunin jälkeen lasin viiniä ja illalla ruuan kans lisää. En suunnittele etukäteen määriä. Kuulostaa kummalliselta sellainen.

sitten kun lapsi on mennyt nukkumaan. Haluan istua ihan rauhassa sohvalla, syödä jotain pientä ja juoda ne kolme lasillista. Muut voi tehdä myös kuten haluavat.

Vierailija
8/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alko on vielä auki :)

Vierailija
9/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeksältä meillä on ruokailtu, siivottu maisemaa, hoidettu lapsen iltarutiinit pitkän kaavan mukaan jne. Silloin on aikaa istua alas ja sihauttaa se lonkku auki. Määriä ei tarvitse ainakaan rajoittaa vaikka 6packin ostinkin. Yhden suunnittelin juovani, veikkaan kyllä etten sitäkään kokonaan saa alas.

6 vai 7, hän joka aikoo juoda lonkeron

Vierailija
10/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies lupasi hoitaa lasta.

Edellisestä kerrasta onkin yli puoli vuotta aikaa.

Vierailija
11/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten piti korkata sen jälkeen. halusikin mennä pyörällä, kun on niin nätti ilma, niin korkkasin nyt (17.30) ensimmäisen. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, luultavasti kaksi olutta, jos oikein villiksi heittäydyn, ties vaikka menisi neljä!

t. lapset 4-10 v

Vierailija
12/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma että näin tyhmiä on...

lasi viiniä

lasi lonkeroa

-tissutellaan :D

se tissuttelu on? Paljonko pitää juoda että tissuttelee? Mikä on seuraava taso; ryyppääminen? Mitä se edellyttää? Mitä se sitten on kun juo vain yhden, säälittävää?

Kerro!

Vierailija
13/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alko on vielä auki :)

Mikä ysiä surettaa? Kukaan ei ole edes puhunut kännäävänsä? Koetko lasten olevan heitteillä jos vanhemmat ottaa saunakaljan?

Vierailija
14/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin lasten kanssa, mies reissussa.

Vierailija
15/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitan 21 kun lapsi on mennyt nukkumaan. Mies on selvinpäin.

Vierailija
16/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen määrän iso tarvitse olla, mutta yksi lasillinen viiniä ei kyllä ole sitä.

Yksi esim, tulet töistä kotiin, kaadat lasillisen viiniä, siemailet siitä silloin tällöin, touhuat kotihommia tms ja taas otat vähän jne. Kunnes on nukkumaanmeno, huomaat, että ihan huomaamatta on mennyt enemmän kuin vain se lasillinen, se on tissuttelua.

Yhden juominen on tyyliin vain yhden juominen.

Vierailija
17/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon menee joku tilkka valkkaria, loput pullosta todennäköisesti juodaan. Sitä ennen käyn naapurissa konsertissa, jossa tarjolla on kuulemma viiniä, joten saatan juoda lasillisen. Konsertti alkaa klo 19.30, eli tällöin alkaa varmaankin myös viininjuonti. Nämä yhteensä ehkä kolme viinilasillista olen todennäköisesti juonut klo 24 mennessä.

Onko tämä sitten tissuttelua?

Vierailija
18/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan semmonen 5-6 menee illan aikana vielä

Vierailija
19/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, montako juon, mutta luultavasti ainakin neljä. Myös mies tissuttelee, kunhan kuskaa ensin lapsia.

Vierailija
20/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juonut yhden siiderin kun olin yksin kotona ja kuuntelin musaa.

Nyt otin yhden drinksun ja illalla myöhemmin kun mieskin on kotona niin juomme punaviinipullon puoliksi ja syömme herkkuja.

Niin ja lapset 15v ja 11v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan