Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö sinä ennen tätä palstaa, että on naisia, jotka

Vierailija
21.09.2012 |

tulevat kovin surullisiksi ja vihaisiksi, kun toisilla naisilla on erilaiset häpykarvat kuin heillä itsellä? Minä en tiennyt.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tiennyt että jotkut naiset miettivät toisten naisten pinppikarvoja.

Vierailija
22/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vaikeaa mennä gynelle, kun sekin sitä pisteyttää...

kovasti mietityttää minkälainen pitäisi olla ettei herätä huomiota :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppia ikä kaikki.

Vierailija
24/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tienny myöskään sitä, ettei lasta saisi viedä hoitoon, enkä sitä että jos ei imetä, ei ole äiti. Enkä sitä että joku kotiäiti luulee tekevänsä työtä, ja ettei ole miehensä elätti, vaikka mies tuo kaikki rahat talouteen, maksaa laskut, ruuan ja elämisen. :D :D

Mut ihan sama, olkoot hönöt siinä luulossa. :D

Vierailija
25/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko että ilmiö on todellinen. Tällä palstalla on se itseään hassuiksi ja nokkeliksi luuleva vähän vajaiden trollien joukko joiden takia mihinkään ei voi uskoa.

Vierailija
26/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikottain näen uimahallissa (olen siellä töissä).

Mutta voin tietysti kertoa heille, että rämemajavat eivät ole tervetulleita. Luulen että tämä vaatii kuitenkin kaupunginhallituksen kannanoton asiaan.

Vierailija
27/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majavia on huomattavasti enemmän ja kaupungissa taas suositaan useimmiten vähintään siistittyä versiota ;)

Vierailija
28/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voin tietysti kertoa heille, että rämemajavat eivät ole tervetulleita. Luulen että tämä vaatii kuitenkin kaupunginhallituksen kannanoton asiaan.

Vierailija
29/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppisivat kerrankin jotain oikeasta elämästä :)

Vierailija
30/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kertonut minulle, että ex-naisellansa oli tissit kainaloissa ja riippuvaiset, vaikka ei ollut edes lasta saanut.

Ja mieheni lapsen äidillä roikkui pillu jo ennen synnytystä.

Ok, mä olen vähän pyöreä, mutta mieheni mielestä kaunis-rintainen ja viivapilluinen ;)

Vierailija
31/33 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissin koolla tai pimpin mallilla päteminen on yhtä kuin kertoisi, että on elämässä epäonnistunut ja yksinkertainen hömelö.

Hän on kertonut minulle, että ex-naisellansa oli tissit kainaloissa ja riippuvaiset, vaikka ei ollut edes lasta saanut.

Ja mieheni lapsen äidillä roikkui pillu jo ennen synnytystä.

Ok, mä olen vähän pyöreä, mutta mieheni mielestä kaunis-rintainen ja viivapilluinen ;)

Vierailija
32/33 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissin koolla tai pimpin mallilla päteminen on yhtä kuin kertoisi, että on elämässä epäonnistunut ja yksinkertainen hömelö.

Hän on kertonut minulle, että ex-naisellansa oli tissit kainaloissa ja riippuvaiset, vaikka ei ollut edes lasta saanut. Ja mieheni lapsen äidillä roikkui pillu jo ennen synnytystä. Ok, mä olen vähän pyöreä, mutta mieheni mielestä kaunis-rintainen ja viivapilluinen ;)

Tiukka pillu ja kauniit rinnat ovat todellakin kivoja asioita :D

Vierailija
33/33 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta joku oman pillun palvontaketju, mutta älä saastuta tätä.

Hän on kertonut minulle, että ex-naisellansa oli tissit kainaloissa ja riippuvaiset, vaikka ei ollut edes lasta saanut. Ja mieheni lapsen äidillä roikkui pillu jo ennen synnytystä. Ok, mä olen vähän pyöreä, mutta mieheni mielestä kaunis-rintainen ja viivapilluinen ;)

Tiukka pillu ja kauniit rinnat ovat todellakin kivoja asioita :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi