Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö sinä ennen tätä palstaa, että on naisia, jotka

Vierailija
21.09.2012 |

tulevat kovin surullisiksi ja vihaisiksi, kun toisilla naisilla on erilaiset häpykarvat kuin heillä itsellä? Minä en tiennyt.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että on sellaisia naisia, jotka tulevat vihaisiksi kun toiset ovat laihempia ja paremman näköisiä kuin he, mutta tuo häpykarvajuttu oli mulle ihan uutta.

Vierailija
2/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se on oma "vapaa" valinta millaiset on karvat tai karvattomuus.

En myöskään tiennyt, että jotkut pitävät alkoholia niin isona mörkönä, että yksi lasi viiniä tekee ihmisestä juopon.

En tiennyt, että peppuseksin harrastajat pitävät sitä kaikille pakollisena tai muuten on "seksuaalisesti estynyt".

Ja mikään ikäistä lasta ei saa viedä hoitoon jos äiti on vauvan kanssa kotona...eskarikin voi olla saatanasta seuraava. Ym ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on opettanut paljon uutta.

Vierailija
4/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on olemassa niin estyneitä aikuisia ihmisiä että käyttävät "siitä" sanaa etupylly..

Vierailija
5/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka mustavalkoinen monen aikuisen ihmisen elämä on! Se on "my way or high way".

Ei haluta ymmärtää kuinka jokainen ihminen on erilainen ja se mikä on hyvä itselle tai omalle lapselle/ perheelle ei todellakaan sovi kaikille.

Vierailija
6/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää katsovan maahan, voikin olla, että hän katsoo haaroihisi ja kiivaasti miettii, onko sinulla siellä paksusti karvoja vai eikö ehkä ollenkaan. Pelottavaa.

Vierailija
7/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt että toisten karvat kiinnostaa ketään.

Enkä tajua miten se on jollekin ongelma jos siistin alapäätäni. Minulla on ihan helvetisti mustaa pitkää karvaa ja jos leikkaan siitä puoletkin pois, en näytä lapselta eikä mieheni oli lapsiinsekaantuja.

Vierailija
8/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin monenlaista. en luule enää.

Vierailija
9/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vaikeaa mennä gynelle, kun sekin sitä pisteyttää...

Vierailija
10/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto lisää tuskaa.

Vierailija
11/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelevat kaikki alapäänsä karvat pois.

Vierailija
12/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää katsovan maahan, voikin olla, että hän katsoo haaroihisi ja kiivaasti miettii, onko sinulla siellä paksusti karvoja vai eikö ehkä ollenkaan. Pelottavaa.

:D

Vierailija
13/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku meistä ymmärtänyt jotain väärin?

Ei se ole surua eikä suuttumusta, jos osallistuu keskusteluun. Miksi te tulkitsette eri tavalla toimivien vastaukset aggressiivisiksi, vaikka ne olisi kuinka neutraaliin sävyyn kirjoitettuja?

Totuus on se, että ei meitä kiinnosta toisten OMA karvoitus tai karvattomuus.

Meitä kiinnostaa, innostaa, suututtaa - tai mitä tunnetta itse kukin kokee - se, miten jyrkän kielteisesti osa meistä suhtautautuu TOISTEN majaviin ja posliineihin.

Sekin kiinnostaa ja ihmetyttää, kuinka kiihkeästi puolustetaan OMAA majavaa tai posliinia.

Vierailija
14/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelevat kaikki alapäänsä karvat pois.

Jotkut kollegasi saattavat olla posliineja, mutta kuka/ketkä? Siinäpä pulma.

Vierailija
15/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövät tänään maksapihvejä mansikkahillon kanssa?

Vierailija
16/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulkitsit, että aloitukseni koskee sinun viestejäsi? Tunnistit siis kuitenkin itsesi?

Tuo oli minulle kyllä ihan uutta, että nämä pimppikarvakiihkoilijat (provosoitujat tai provosoijat) tuntevat yhteyttä keskenään, ovat ME. Jotenkin kaikessa outoudessaan liikuttavaa kansalaisaktivismia.

ap

Vierailija
17/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todellakin tiennyt, että ihmiset kilahtaa ihan mistä aiheesta vaan, etenkin kaikilla anonyymimestoilla.

Olen näemmä harvinaisuus.

Vierailija
18/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt sitäkään, että täällä on asiantuntijoita, jotka tietävät, mitä kaikki miehet ajattelevat naisten karvoista. Ilmeisesti kaikki miehet siis ajattelevat karvoja. Olin aina luullut, että mies pitää naisesta, minkä vuoksi se mies pitää kyseisen naisen yksittäisistä paikoistakin, koska se nainen on niin ihana.

Vierailija
19/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulkitsit, että aloitukseni koskee sinun viestejäsi? Tunnistit siis kuitenkin itsesi?

Olen vaan täällä kertonut, että tapanani on lyhentää häpykarvoitustani ja sitä on kritisoitu. Se on kuulemma luonnotonta, tuunausta ja pipertämistä ja nypertämistä, altistaa tulehduksille jne... ööö, miksi kukaan jaksaa avautua toisten leikkaamisista. En koe olevani mitään suurempaa heimoa tms. enkä kiihkoile. Se nyt on vaan fakta että minä lyhennän.

Vierailija
20/33 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan tiennyt että pimppikarvat herättää näin voimakkaita tunteita, vieläpä toisten naisten karvat. Ne on karvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi