Mitä tarjota vieraille kaalipadan lisänä?
ja mikä olisi sopiva jälkiruoka?
Leipää ajattelin itse leipoa jos kerkeän :)
Ei siis ole mitkään illalliskutsut.
Ystävät ovat tulossa kylään ja sanoin että ruokaa riittää hyvin heillekkin.
Kommentit (28)
jotain kirpeää, kun se kaalipata on sellaista ihanan muhevaa.
Jotain puolukkajuttua vaikka, molemmat on kivan syksyisiä ruokalajeja.
Et sitten muuta keksinyt. Kaaliruoka jakaa mielipiteitä, toivottavasti paskanhajuinen, huonosti sulava ruoka maistuu.
vaikka joku juustokakku tai ananaskeikauskakkua=)
Ruisleipää ja voita, piimää, maustekurkkua.
Et sitten muuta keksinyt. Kaaliruoka jakaa mielipiteitä, toivottavasti paskanhajuinen, huonosti sulava ruoka maistuu.
Vieraitten tulosta en sillon vielä tiennyt, ja heille kyllä olen ilmoittanut, että kaalipataa on ruokana.
Sinunlaisiasi nirsoja vieraita meillä ei onneksi käy!
Eikä sitä ole pakko syödä jos ei tykkää, siksi kysyinkin mitä voisin tarjota sen kanssa jotta kaikki saisivat mahansa täyteen! :)
ettei suussa hapot tee tökkäystä :)
vaikka joku juustokakku tai ananaskeikauskakkua=)
Eikös sen voi tehdä omenoistakin? :)
- Ap
Itse olisin tehnyt lasagnea, useammalle maistuu pastaruoka. Ruokajuomana valkoviini, lisäksi vihersalaatti.
Itse en vieraille tarjoa ainakaan keitettyä kaalta, jo haju on kammottava. Kiusaus on aivan toista laatua, joko kinkkukiusaus tai lohikiusaus.
Paljon leipää, voita, juustoa ja salaattia. Multa ainakin jäis kaalipata syömättä, niin leivällä sais mahan täyteen.
Kaalipataa ja puolukkahilloa
tuoreita porkkanasämpylöitä
tuore salaatti
omenakeikauskakku
eivätkä vaivaudu eden lukemaan aajtuksella mihin vastaavat =)
Eli koska ap on sanonut kavereille että ruokaa riittää heillekin, niin pitäisi heittää melkein valmis kaalipata menemään ja tehdä mieluummin jotain enemmän vieraille sopivaa?
Huhheijaa =D
ja ainakin minä söisin hyvällä ruokahalulla! Ei siis mitääs lisättävää tai muutettavaa mielestäni :)
älä välitä anonyymien typeriin kommentteihin, jotka eivät edes vastanneet siihen mitä kysyttiin!
Hyvää viikonloppua ap, uskon että vieraasi pitävät ruoasta :)
Mulla isokaali ja ajattelin tehdä kaaliruokaa.
AP tekee siis Kaalipataa ja puolukkahilloa
tuoreita porkkanasämpylöitä
tuore salaatti
omenakeikauskakku
mulle kelpais ainakin =)
mutta söisin senkin mielelläni, kuten kaiken muunkin, eli on hyvää, sanoi kaalivastaiset täällä mitä tahansa :)
Itse en vieraille tarjoa ainakaan keitettyä kaalta, jo haju on kammottava. Kiusaus on aivan toista laatua, joko kinkkukiusaus tai lohikiusaus.
Ja jälkkäriksi näkkileipää.