Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi rakastaa miestäni enemmän kuin minä! Entä teillä?

Vierailija
03.10.2012 |

Minä rakastan lapasiani enemmän kuin mitään muuta maailmassa. Koska itse rakastan lapsiani enemmän kuin miestäni, oletan, että tulen aina rakastamaan lapsiani enemmän kuin heidän puolisonsa.

Ja miksipä anoppini eroaisi minusta eli anoppini rakastaa miestäni enemmän kuin minä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan anopin kanssa tosi läheisiä. Miestäni kohtaan tunnen kai jonkinlaista kiintymystä, on lähinnä yhdentekevä koko mies, ilmankin pärjäisin. Lapsiani rakastan leijonaemon lailla.

Vierailija
2/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa enemmän äitiään kuin minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan ulos ikkunasta ja näen, että maisema on muuttunut.

Vierailija
4/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tästä kaikki puhuvat."

Vierailija
5/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken keskustelun heidän seuraansa liittyy muukalainen.

Vierailija
6/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen rakastaa voimiensa mukaan. Lapsia on helpompi rakastaa kuin puolisoa, koska puolisoon kohdistuu odotuksia enemmän. Meillä tilanne on sellainen, tokko mieheni äiti oikeastaan ollenkaan rakastaa miestäni.

Vierailija
7/7 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mieheni väittää. Itse olen nähnyt anoppini omin käsin kirjoittaman kirjeen, jossa hän sanoo aviomiehelleen, että lapset ovat hänelle vain velvollisuus. Autoin vanhaa ja sairasta anoppia muutossa, jolloin lajittelin myös kirjeitä.

Olen varma, ettei kukaan ole rakastanut eikä tule rakastamaan miestäni yhtä paljon kuin - hänen tyttärensä. Itse olen kakkonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän