Lapsi hoitoon---> vanhemmat ryyppää??
Mikä ihmeen taika täs on? Saadaan vapaata lapsen hoidosta lähdetään baariin vetää perseet. Sit podetaa seuraava päivä pahaa oloo. Miksi suurin osa vanhemmista toimii näin?
Itse saan lapsen hoitoon tarvittaessa. Vietän vapaa aikani harrastaen. Mikään ei ole sen rentoutavampaa ku lähtee illan tullen ongelle, kuumaa kaakaota mukaan. Saa katsella kaunista auringon laskua, hyvällä tuurille saa kisulle iltapalaa.
Jos itse haluan lähtee viihteelle sovin jonkun kaverin kanssa illanistuaisita. Tehdään hyvää ruokaa, nautitaan alkoholia maltilla, jutellaan mukavia ja pidetään muutenkin hauskaa. Mitään pää täyteen touhua ei harrasteta.
Mitä mieltä raati on?
Kommentit (45)
miksi ihmeessä täytyy vetää perseet? Se on jotenkin niin noloa... Ja joo, olen itse sitä harrastanut aikoinaan, päässyt siitä eroon ja silmät auenneet sen jälkeen - elämä ilman viinalla "nollaamista" on paljon mukavampaa ja rentouttavampaa. Mutta en kyllä tätä itekään tajunnut aiemmin, kun olin vielä jollain tavalla (henkisesti) riippuvainen alkoholista. Luulenkin, että tällainen henkinen riippuvuus on se syy, miksi vedetään perseitä, oli sitten lapsia tai ei.
Onko pari kertaa vuodessa baarissa käyminen riippuvuutta?
vastasinkin ap:n kysymykseen, joka kysyi miksi pitää vetää perseet. Minusta ei ollut kyse nyt niistä, jotka menee baariin ja ottavat kohtuullisesti.
kun ap tässä tarkoitti että äiti- tahi isäihmisen ei ole soveliasta käydä baareissa ylipäänsä, ainakaan ennen kuin 18 vuotta on kulunut ja piltti on päässyt aikuisen ikään.
Parasta olisi tietenkin olla viemättä lasta hoitoon ylipäänsä, mutta jos se nyt on pakko tehdä niin ajan voi käyttää tehokkaasti saunaa pesten, pullaa leipoen ja katumusharjoituksia tehden. On erittäin tuomittavaa tehdä mitään sellaista, josta voisi vahingossa nauttia. Lasten läsnäolo riittää isän ja äidin ilonlähteeksi.
No eipä tulisi mieleenkään lähteä baariin kun lapset ovat kotona. Eikö se ole fiksua käydä baarissa kun lapset ovat poissa?
miksi ihmeessä täytyy vetää perseet? Se on jotenkin niin noloa... Ja joo, olen itse sitä harrastanut aikoinaan, päässyt siitä eroon ja silmät auenneet sen jälkeen - elämä ilman viinalla "nollaamista" on paljon mukavampaa ja rentouttavampaa. Mutta en kyllä tätä itekään tajunnut aiemmin, kun olin vielä jollain tavalla (henkisesti) riippuvainen alkoholista. Luulenkin, että tällainen henkinen riippuvuus on se syy, miksi vedetään perseitä, oli sitten lapsia tai ei.
Onko pari kertaa vuodessa baarissa käyminen riippuvuutta?
Niin, baarissahan voi olla vaikka selvinpäin, mutta ei sinne siltikään voi lapsia mukaan ottaa.
kun ap tässä tarkoitti että äiti- tahi isäihmisen ei ole soveliasta käydä baareissa ylipäänsä, ainakaan ennen kuin 18 vuotta on kulunut ja piltti on päässyt aikuisen ikään. Parasta olisi tietenkin olla viemättä lasta hoitoon ylipäänsä, mutta jos se nyt on pakko tehdä niin ajan voi käyttää tehokkaasti saunaa pesten, pullaa leipoen ja katumusharjoituksia tehden. On erittäin tuomittavaa tehdä mitään sellaista, josta voisi vahingossa nauttia. Lasten läsnäolo riittää isän ja äidin ilonlähteeksi.
No eipä tulisi mieleenkään lähteä baariin kun lapset ovat kotona. Eikö se ole fiksua käydä baarissa kun lapset ovat poissa?
kun ap tässä tarkoitti että äiti- tahi isäihmisen ei ole soveliasta käydä baareissa ylipäänsä, ainakaan ennen kuin 18 vuotta on kulunut ja piltti on päässyt aikuisen ikään.
Parasta olisi tietenkin olla viemättä lasta hoitoon ylipäänsä, mutta jos se nyt on pakko tehdä niin ajan voi käyttää tehokkaasti saunaa pesten, pullaa leipoen ja katumusharjoituksia tehden. On erittäin tuomittavaa tehdä mitään sellaista, josta voisi vahingossa nauttia. Lasten läsnäolo riittää isän ja äidin ilonlähteeksi.
Joku menneessä viestissä viittasi että lasten ei ole sovelias nähdä krapulaisia vanhempia. Siis täh???? Eiköhän kuume tokkuraisen tai vatsatautia potevaa vanhempaakaan teidän lapset näe??? Vastaa mun mielestä kovinkin tuota krapulaa? Vai miten se eroaa?
asia, että kun minä vien lapset hoitoon ja meen baariin, niin Ap on ongella tai tuttavalla juomassa kohyuudella viiniä, eikä ole mun baari-iltaa pilaamassa.
Kannatan.
Joku menneessä viestissä viittasi että lasten ei ole sovelias nähdä krapulaisia vanhempia. Siis täh???? Eiköhän kuume tokkuraisen tai vatsatautia potevaa vanhempaakaan teidän lapset näe??? Vastaa mun mielestä kovinkin tuota krapulaa? Vai miten se eroaa?
Ei. Eikä vessassa istuvaa tai pissahätää potevaa, tai nälkäistä. Meillä lapset näkee vaan poskipunaisen ja hymyilevän äidin!
ja lapsia ei voi ottaa mukaan, kun lähtee ongelle, fine.
Minä harrastan arkisin jo ihan riittävästi, että jos mun lapset menee yökylään hoitoon, teen just mitä sillä hetkellä haluan, ja se vaihtelee isosti.
Baareissa en ole juossut enää pian kymmeneen vuoteen, mutta voin vetaista vaikka pienet kalsarikännit, jos haluan, voin vain istua ja möllöttää tai ihan mitä vaan, mutta kalastamaan en lähde, yksin.
menen ulkoilemaan luontoon, teatteriin ukon kanssa, tai syömään tai sinne parjattuun baariin. :)
Ei ole minun asia miksi sinä et käy patikoimassa kuten minä, joten en tajua miksi sinulle kuuluu miksi me laitetaan lapsia mummolaan.
Ihan parasta on että lapset kyselee milloin pääsee mummolaan tai mummu kysyy milloin lapset pääsis heille yökylään. Sitten sitä miettii mitä tekisi kun äkkiä tuli vapaayö. Jos vaikka lähtis sinne baariin? Hyvä tavaton!
... muistuttaisin, että ap kirjoitti
Saadaan vapaata lapsen hoidosta lähdetään baariin vetää perseet.
Eli ymmärtääkseni hän ei ihmetellyt tuota baariin menoa sinällän vaan halua kännätä siellä oikein olan takaa.
Tämä nyt vaan tällaisena välihuomautuksena, kun moni tuntuu kommentoivan ihan muuta kuin ap:n aloitusta.
en olisi osannut itse sitä paremmin sanoa.
Ja miksi ei, eikö se ole jokaisen oma asia miten vapaansa viettää? Ap:n ja vastaavien viestien tarkoitushan on ylentää itseään, sehän on selvä.
Mut miks just juomaan? eikö sitä vapaata voi viettää muilla tavoin?
melkein kaikkea muuta voi tehdä myös lasten kanssa, mutta kännissä emme viitsi olla jos lapset on paikalla. Että siksi juuri.
Miksi ihmeessä en saisi mennä mieheni kanssa ulos ja juoda perseet, jos siltä tuntuu? Tämä tapahtuu hurjat 2 kertaa vuodessa! Huijuijui!
Ja kyllä me teemme muutakin, kuten harrastamme hurjaa seksiä=DDDVoin harrastaa, syödä ihan mitä haluan ja katsoa ihan mitä leffoja lystää myös silloin, kun lapset kotona.
niin vastaan.
Olen ainakin itse krapulassa niin kärttyinen ja kamalan pahoinvoiva, etten voi sietää muita ihmisiä - erityisesti en riehuvia lapsia (=sellaisa kuin omani ovat). Kipeänä (saati sitten vessassa istuessani :D ) en tuollainen "hermoheikko" ole, vaikken varmaan tuolloinkaan ole yleensä kovin kaunista katseltavaa ;)
Pointti ei siis ollut se, että lasten ei pitäisi nähdä vanhempiaan pahonvoivana tms. mutta mielestäni lasten ei pidä myöskään joutua sietämään väsynyttä, kiukuttelevaa/räyhäävää ja mahdollisesti pahanhajuista vanhempaa - siis sellaista minkälainen itse krapulaisena olen.
Ei. Eikä vessassa istuvaa tai pissahätää potevaa, tai nälkäistä. Meillä lapset näkee vaan poskipunaisen ja hymyilevän äidin!
jäi puuttumaan tämä lainaus.
Aina jos ihminen perustelee juomistaan sillä, että pitää joskus nollata tilanne niin on oikeasti aihetta huoleen.
Jos ei pysty päätään nollaamaan ilman päihtymystä on psyykkisessä tilassa jotain pielessä.
Aina jos ihminen perustelee juomistaan sillä, että pitää joskus nollata tilanne niin on oikeasti aihetta huoleen. Jos ei pysty päätään nollaamaan ilman päihtymystä on psyykkisessä tilassa jotain pielessä.
juoda jokusen drinkin (ne ovat hyviä), haluaa tanssia ja pitää hauskaa nimenomaan baarissa? Jos on pitänyt hauskaa kotona ihan tarpeeksi ja haluaa tehdä sitä alkoholin vaikutuksen alaisena baarissa, niin mitäs se sulle kuuluu?
Aina jos ihminen perustelee juomistaan sillä, että pitää joskus nollata tilanne niin on oikeasti aihetta huoleen. Jos ei pysty päätään nollaamaan ilman päihtymystä on psyykkisessä tilassa jotain pielessä.
mitähän minun sitten pitäisi tehdä? Tuhlata yhteiskunnan rahoja ramppaamalla psykiatrilla ja syödä jotain masennuslääkkeitä? Aika halpaa hoitoa muutaman kerran vuodessa ryypätä, harrastuksissa voin käydä päivittäin miehen hoitaessa lasta.
ongella, patikoimassa luonnossa, uimassa yms koska lapset rakastavat em juttuja ja haluavat olla mukana kun tuollaista on ohjelmassa.
Kun lapset ovat hoidossa, me vedetään aika nakit silmille miehen kanssa ja harrastetaan sanonko mitä koko seuraava aamupv : D
Teit niin tai näin niin aina väärin päin!
Lasten kanssa ei saa ryypätä ja nyt joku tiukkis on sitä mieltä ettei saa ryypätä ilman niitä lapsiakaan.
Herran jumala kun ärsyttää moinen holhous ihan periaatteesta.
En siis lähde vetämään perseitä jos lapset ovat hoidossa mutta jos haluaisin niin tehdä niin minulla on täysi vapaus tehdä niin.
Jos nyt vaan kaikki superihmiset antaisi muiden ihmisten elää rauhassa omaa elämäänsä ilman jatkuvaa arvostelua ja jeesustelua.