Lapsi hoitoon---> vanhemmat ryyppää??
Mikä ihmeen taika täs on? Saadaan vapaata lapsen hoidosta lähdetään baariin vetää perseet. Sit podetaa seuraava päivä pahaa oloo. Miksi suurin osa vanhemmista toimii näin?
Itse saan lapsen hoitoon tarvittaessa. Vietän vapaa aikani harrastaen. Mikään ei ole sen rentoutavampaa ku lähtee illan tullen ongelle, kuumaa kaakaota mukaan. Saa katsella kaunista auringon laskua, hyvällä tuurille saa kisulle iltapalaa.
Jos itse haluan lähtee viihteelle sovin jonkun kaverin kanssa illanistuaisita. Tehdään hyvää ruokaa, nautitaan alkoholia maltilla, jutellaan mukavia ja pidetään muutenkin hauskaa. Mitään pää täyteen touhua ei harrasteta.
Mitä mieltä raati on?
Kommentit (45)
kunnon nollaus on ihan jees, joten eipä siinä sillon mitään pahaa ole viedä lasta hoitoon. Ennemmin niin, että lapsi on hoidossa kuin, että katsoo kun vanhemmat on hirveässä kännissä. Mutta en hyväksy sitä, että lapsi olisi joka viikonloppu hoidossa sen vuoksi, että vanhemmat pääsee vetämään perseet olalle.
että harrastuksensa kullakin. Jos me saadaan lapsi hoitoon, niin lähdetään kyllä miehen kanssa bailaamaan ja rankasti. Tätä kun tapahtuu jopa kerran vuodessa.
Mut miks just juomaan? eikö sitä vapaata voi viettää muilla tavoin?
Kun harvoin saan lapsivapaan perjantai- tai lauantai-illan, en todellakaan menee ryyppäämään. Nollata voi muutenkin.
Laitan sellaista ruokaa, mistä lapset ei tykkää, mutta minä rakastan. Hoidan omia rästiin jääneitä asioitani, joita ei voi tehdä jos joku kokoajan keskeyttää. Katson jotain sellaista elokuvaa, mikä ei sovi pienten silmille. Saunon pitkän kaavan mukaan ja saunan päälle pieni yömyssy.
Mikään ei ole kamalampaa kuin lastenhoito krapulaisena! Olen kokeillut pari kertaa kunnes tajusin, että lapsivapaata iltaa voi viettää rentouttavamminkin.
melkein kaikkea muuta voi tehdä myös lasten kanssa, mutta kännissä emme viitsi olla jos lapset on paikalla. Että siksi juuri.
Jos joku haluaa viettää sen vapaansa baarissa?
sen kuukausittaisen nollauksen. kaikki ikäiseni,osa vielä lapsettomia viettävät vielä aika railakasta bailauselämää enkä halua jäädä kokonaan siitä paitsi. kerran kuussa tekee hyvää vähän tanssia,nauraa oikein kunnolla parhaiden ystävien kanssa kun lapset on turvallisesti mummolassa :)
t: mamma -89
Nuorempana ryyppäsin rankastikin, mutta nyt kahden lapsen äitinä ei tulisi mieleenkään kännätä lasten nähden. Kun kerran puoleen vuoteen saamme miehen kanssa lapset hoitoon esim. isovanhemmille pe-la väliseksi yöksi niin vapaa-aikamme menee alkoholin merkeissä.
Ymmärrän, ettei kaikki juominen kiinnosta, mutta sitä en ymmärrä miksi juomisesta kysytään onko pakko juoda. Varsinkin, kun itse juon noin kerran puoleen vuoteen.. Elämä on valintoja!
Lapsi on mummulassa viikonloppu visiitillä pari kertaa vuodessa ja silloin me hoidamme parisuhdettamme mieheni kanssa. Usein menemme ravintolaan syömään ja siitä jonnekkin juomaan muutamat lasilliset ja esimekriksi tanssimaan tai katsomaan jotain keikkaa tms.
Kotona saamme viettää romanttisia iltoja jopa lapsen ollessa kotona ja siksi lähdemmekin viihteelle kun tilaisuus koittaa. Näemme muita ihmisiä ja pääsee hetkeksi pois kotoa. Molemmat saa laittautua ja olo on kuin ensi treffeillä aikoinaan. Helposti siinä sitten saakin krapulan aikaiseksi, mutta siihen nyt ei vaadita kohdalla kuin kaksi siideriä.
Mielestäni se on aivan sama jos vanhemmat silloin tällöin vetävät vaikka sen pään ihan täyteen, kunhan lapsi on hoidossa ja tätä ei tapahdu liian usein. Eihän se lapselta ole mitenkään pois, että vanhemmat nollaavat kunnolla ja jaksavat taas arkea ilman menojalan vipatusta.
Miksi ihmeessä en saisi mennä mieheni kanssa ulos ja juoda perseet, jos siltä tuntuu? Tämä tapahtuu hurjat 2 kertaa vuodessa! Huijuijui!
Ja kyllä me teemme muutakin, kuten harrastamme hurjaa seksiä=DDD
Voin harrastaa, syödä ihan mitä haluan ja katsoa ihan mitä leffoja lystää myös silloin, kun lapset kotona.
Kodin seiniä ehtii katsella silloinkin kun lapset on kotona, joten on ihanaa käydä baarissa katsomassa ihmisiä ja pitää hauskaa ystävien kanssa. Ja kyllä se alkoholi mukavasti vapauttaa ja rentouttaa. Ja lähes kaikkia muita asioita pystymme tekemään myös lasten kanssa tai lasten ollessa kotona. Voimme saunoa pitkän kaavan mukaan silloin kun lapset ovat jo nukkumassa ja lempiruokaakin voin tehdä, vaikka lapset olisikin kotona, teen lapsille vain eri ruoan jos he eivät voi syödä samaa ruokaa.
ei minun tuttavapiirissä ainakaan.
Pitäisköhän sun vaikka hankkiä ihan oma elämä? Ja käydä joskus jossain muualla ko siellä kalalla? vaikka että näkisit ihan muita ihmisiä...
tulee jymyuutinen: ihmiset nauttivat erilaisista asioista. Toinen tykkää makoilla kotosalla leffaa katsellen, toinen tykkää lähteä baariin. Ja jos tykkää baarissa käydä, niin eikö se ole hyvä, että toteuttaa tätä mielihaluaan silloin, kun lapset eivät ole kotona? Vai pitäisikö sinne baariin lähteä niin, että jättää lapset keskenään kotiin?
Itse en harrasta ryyppäystä. Jos saamme lapset hoitoon, lähdemme usein käymään yhdillä, ravintolaan syömään ja esim. leffaan. Ja juuri siksi, että näitä asioita on vaikea tehdä rauhassa lasten kanssa. Toki johonkin Rossoon voi mennä, mutta se ei ole ihan sama asia. Joten eiköhän tässä ole sama syy niillä vanhemmilla, jotka baareissa käyvät.
Ja mitä helvetin päivittelyn aihetta tässäkin asiassa taas on? Tehkööt muut lapsivapaalla ajallaan mitä lystäävät, kun lapset ovat kerta turvallisessa hoidossa. Menkööt ne muut sinne baariin ja kaivele sinä sitä persettäsi siellä kotisohvalla.
ovat kotona. Eikö se ole fiksua käydä baarissa kun lapset ovat poissa? Jos sitä haluaa vaikka mennä syömään, kuuntelemaan hyvää musaa ja tanssimaan. Enkä mä lasiin sylje, maistuu mulle shotit ja muut drinksut, baarissa tosin olen ollut viimeksi viime marraskuussa.
miksi ihmeessä täytyy vetää perseet? Se on jotenkin niin noloa...
Ja joo, olen itse sitä harrastanut aikoinaan, päässyt siitä eroon ja silmät auenneet sen jälkeen - elämä ilman viinalla "nollaamista" on paljon mukavampaa ja rentouttavampaa. Mutta en kyllä tätä itekään tajunnut aiemmin, kun olin vielä jollain tavalla (henkisesti) riippuvainen alkoholista. Luulenkin, että tällainen henkinen riippuvuus on se syy, miksi vedetään perseitä, oli sitten lapsia tai ei.
... jotkut tykkää nollata juomalla, toiset kalastelemalla ja kolmannet jollain ihan toisella tavalla.
Mihinkään noista mulla ei ole nokankoputtamista. Tai no, ihan pikkuisen koputan: sen lisäksi, että musta lasten ei pidä joutua katsomaan humalassa olevia vanhempia, niin ei niiden pitäisi joutua katsomaan edes krapulaisia vanhempia.
miksi ihmeessä täytyy vetää perseet? Se on jotenkin niin noloa... Ja joo, olen itse sitä harrastanut aikoinaan, päässyt siitä eroon ja silmät auenneet sen jälkeen - elämä ilman viinalla "nollaamista" on paljon mukavampaa ja rentouttavampaa. Mutta en kyllä tätä itekään tajunnut aiemmin, kun olin vielä jollain tavalla (henkisesti) riippuvainen alkoholista. Luulenkin, että tällainen henkinen riippuvuus on se syy, miksi vedetään perseitä, oli sitten lapsia tai ei.
Onko pari kertaa vuodessa baarissa käyminen riippuvuutta?
Mitä tuohon sanoisi..