Mitä mieltä 45-v miehestä, joka kät fb:ssa tykkäämästä kaikista tyttöjen bikinikuvista ja
Kommentit (14)
yleensä harmitonta, johtaa harvemmin pettämiseen tms. Oiekastaan parempi niin että katsoo sellaisia naisia joita ei tule saamaan.
kokemusta on
Mun samaikäinen mies ei ole koko kirjassa
On sitä mieltä ettei se ole aikuisten miesten foorumi
aiheuttaa muissa ihan mieletöntä myötähäpeää!
Mun samaikäinen mies ei ole koko kirjassa On sitä mieltä ettei se ole aikuisten miesten foorumi
vai se että hän katselee nuorten tyttöjen kuvia?
jos fb:tä ei olisi, nin hän kai katselisi niitä muualta.
Olen itse kun viidenkypin villitys vaivanut kovasti, katsonut netistä nuorten naisten muotiblogeja ja joissain tapauksissa pistänyt imartelevia kommentteja.
Tiedän että se on pöljää, mutta kun seksi oman vaimon kanssa ei suju. Ja se ei johdu vaimon iästä vaan heikosta terveydentilasta yleensä.
kuvia, mutta kyllä se aika tollomaisen kuvan antaa, jos käy facessa jokaista bikinikuvaa tykkäämässä.
juurikin tämä "tykkääminen" niistä kuvista. Toki kaikki niistä tykkää, mutta onko pakko painaa sitä "tykkää"? Fb:ssä oli ei ole todellakaan mikään ongelma. ap
No se nyt riippuu ainakin aluksi siitä, tykkääkö se samantien kaikista kuvista, niinkuin jotkut.
ja ettei ikä kuulu hänen ongelmiinsa :D. tuollaiset on NIIN noloja. Varmaan katselee itseään peilistä sillä ajatuksella, et ootsä kyl tosi hyvin säilyny jätkä... eikä tajuu mikä on ongelmana kun ees omanikäiset naiset ei kiinnostu :D:D
Noita näkee baareissa kärkkymässä. Ei kannattaisi omalla nimellä peukutella. KUn nuoruus on mennyt, se on mennyt. Peukuttamalla se ei tule takaisin
Normaali 13-100 vuotias mies nyt vaan tykkää vähäpukeisista naisvartaloista, joten jos sellainen eteen tulee ja kysytään, että "tykkäätkö?" niin muuta siihen voi laittaa kuin: Kyllä, tykkään, peukku sille.
surullista ja noloa. Mun oma mies harrastaa tätä, mut ollaan revitty siitä sitten huvia koko fb-kokoonpanon kanssa ja heitetään miehelle herjaa juurikin niissä kohdissa, kun se tykkää noista bikinibeijbeistä :D Ei muakaan haittaa se katselu, mutta nimenomaan se tykkääminen! Joka tapauksessa seksi sujuu, eikä ole pelkoa et mies pettäisi.
(katselen minäkin hväkroppaisia miehiä, mutta en todellakaan tykkäile niistä missään :D)
Kuvittelee itsestään liikoja.