Mun tyttöystävä 24v muutti meille eilen.Ollaan bi-pari
olen kahden lapsen 46v äiti.haaveillaan yhteisestä lapsesta.Ihana,ollaan naitu kaksi viikkoa putkeen.Niin ihanaa.En voi sanoin kuvailla.
Kommentit (10)
moi olen vapaa pasi 43v/180/87 ja pohjos-savo,mukava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu herras mies. Pusaan ja otan naisen mielelläni syliin ja kainaloon. En juo ja en polta. Olen erottinen, tunteellinen, lemppeä, avoin, joka otan naisen huomioon.joko sekkuntti, ja minulla ei ole lapsia. ja viihdyn luonnossa.lapsita pidän.eläirakas.liikkulinen etsin kumppania tositarkoituksella tai ystävää ja kaveria lenkkely, kunto salille ,uimaan, mökkille ,elokuviin ,teateriin koti iltoja viettää yhdessä koljonenpasi@gmail.com 0458889795
en ymmärrä, jos teillä molemmilla on pipari niin miten se lapsi tulee?
Haluaisin tutustua 18-45 v. naisiin yhteisasumisen ja ryhmäseksin merkeissä. Naisten iällä tai näöllä ei ole väliä, kunhan on hyvät vitut ja antaa perspillua monessa asennossa. Ensin voi laittaa kuninkaallisen viestin valokuvan kera tai soittaa numeroon xxxxxxx/Olawi.
No sanos muuta. :D' Voi vain miettiä ovatko nämä tosissaan. Ovatko??
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:10"]
Hämmentävin ketju vähään aikaan.
[/quote]
Hahahahhahaha, todellakin! :'D meinasi pyrskähtää iltateet ruudulle. Hhahahaah. Onnea kaikille osapuolille. Mahtaako Pasi olla oikeasti Pasi, rohkeasti esiintyy hullulla AV-palstalla kokonimellään ja oikealla tämän nimiselle kuuluvalla puhelinnumerollaan :D tai sitten on joku ilkeällä tuulella. Tulee soittoja pisin yötä?
awww, nähtävästi on, kun cityssäkin on halipasi :DDD onnea naisen metsästykseen pasille! ja onnea ap:n bi-perhe-elämälle :D
aika iso ikäero teillä, missä tutustuitte?