Siis pidättekö mua hassuna jos lasten kasvettua aikuiseen ikään
pakkaisin laukkuni ja muuttaisiin Kiinaan? Oikeasti odotan niin kunnes lasten lukio on ohi ja olen vapaa vastuusta.
Kommentit (7)
mutta miksi niin kauas? Mitäs lastenlapset? Etkö halua nähdä niitä? Vai oletko edes niin pitkälle miettiä?
heti lukion jälkeen ala lapsia tehdä. Ehkä.
Yllättävä valinta toi kiinaan muuttaminen. Tietysti jos sinne haluat niin muuta vain. Itse en muuttaisi, enkä haluis jättää aikuisia lapsia.
kotoa. ei mun tartte mihinkään lähteä. ei ole ollut niin rankkaa viidenkään lapsen kanssa, että pitäis kiinaan saakka lähteä :D.
mutta ap, lähde sinä, jos siltä tuntuu. mä olen elänyt omaa elämääni koko ajan tässä perheessä, en odota että olisin "vapaa".
pitää tehdä asioita niin kauan kuin voi. Jos haluat muuttaa kiinaan, sitten muutat Kiinaan. Jos et sitä tee, mahtaa sitten vanhana harmittaa, kun jäi sekin kokemus elämättä.
Olen nyt päättänyt alkaa keräämään kokemuksia elämääni, jota nuorempana en uskaltanut tehdä, eli aion alkaa matkustelemaan ja ihan yksin. On niin monta huonoa reissua tullut tehtyä "ystävien" kanssa, että tästä lähin matkustan yksin, saan mennä ihan mihin haluan ja milloin haluan. Terveyteni on sellaisessa jamassa, että en kauhean kauan välttämättä pysty matkustelemaan, joten se on nyt tehtävä niin kauan kuin vointi sallii.
jos haluat hylätä 19-vuotiaat lapsesi. Kyllä he vielä paljon tukea tarvitsevat, vaikka ovatkin jo papereilla täysi-ikäisiä.
Et rakasta ollenkaan lapsiasi, siltä tekstisi tuntuu.
halvempaan ja lämpimämpään, johon eläkkeet täältä maksetaan.
Joku Kiina vois tietty olla mielenkiintoinen, tiedä vaikka löytäis jonku ahkeran kiinalaisen miehen itselleen, mut ehkä se epsanja on ainoa mahdollinen.
No, eläkkeellähän mä jo olen, joten voisin kai muuttaa heti, mutta lapset pitelee täällä.
mutta miksi niin kauas? Mitäs lastenlapset? Etkö halua nähdä niitä? Vai oletko edes niin pitkälle miettiä?