Äitejä Porista?
Onko muita (nuoria) äitejä porista vailla kaveria, jolle voisi höpötellä kaikkia niitä ihania vauvajuttuja yms jotka ei tunnu muita kavereita kiinostavan? Kahvitella lasten kanssa ja jakaa vauva/lapsi-arjen ilot ja surut? :)
Tällä kaivattaisiin äitikavereita. Itse olen pian 20v äiti toukokuussa syntyneelle pikkuneidille.
Kommentit (10)
Heippa! Täällä olisi (ei-nyt-enää-niiiiiin-nuori) 28-vuotias äiti vailla äitikavereita joiden kanssa juuri höpötellä vauvoista/lapsista, kaikesta muustakin tietenkin :) Kahviseuraa, vaunuilu/rattailuseuraa... Meillä on nyt juuri vuoden täyttänyt poika. Voi laittaa viestiä jos haluaa paremmin tutustua :)
donarosa@luukku.com
haluaisin kanssa jutustelu seuraa muista äideistä. Olen kohta 30 vuotias ja 2kk ikäisen pojan äiti.
Tääl ois kan yks 15 vuotias joka sai pojan toukokuussa 2012 :D
Täällä ois 21v ja 1v 5kk ikäisen tytön äiti vailla kavereita! :>
Täällä olis 25v äiti ja pian 7kk tyttö, kahvi/lenkki-seura olis mukavaa :) !
Nostelempa tätä vähän.. :) Täällä olisi siis yksi 23-vuotias tuleva äiti :) Esikoista odottelen, LA on n. 18.4. ja viikkoja nyt 4+6. Olisi kiva saada juttuseuraa tms. samassa tilanteessa olevilta, kavereilla kun ei vielä kenelläkään oikeastaan lapsia ole :)
täällä myös 23-vuotias äiti Porista vailla seuraa
ja tietty viesti lähti liian aikasin :D mutta kotona siis kaverina just 4v täyttänyt poika + pieni herra 5 kk :) seuraa vailla määkin.joten ilmottautua saa ! :D hemmi_hemmi@hotmail.com
Meillä on laskettu muutaman viikon päästä, ja saa laitella s-postia jos kiinnostaa tutustua :) olen 24-vuotias esikoisen odottaja. Laita ihmeessä sähköpostia ja tutustutaan ja tavataan.
Olisi todella mukava saada seuraa äideistä, ja käydä vauvojen kanssa yhdessä esim vaunulenkeillä.
Itse olen kohta 23-vuotias äiti. Itselläni on kesäkuussa syntynyt poika. Kaipaisin myöskin ätikaveria. :)