Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei abortteja ellei sua sitten RAISKATA.NIIN silloin tottakai.Muuten en tekisi.

Vierailija
20.09.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä, että jos lapsi olisi vaikeasti vammainen tai raskaus vaarantaisi henkeni, niin abortti olisi perusteltu.

Vierailija
2/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla ajattelen tuon toisin. Jos minut raiskattaisiin ja tulisin raskaaksi (paitsi että käyttäisin kyllä jälkiehkäisyä) en ehkä tekisi aborttia. Lapsi voisi tuntua jopa jonkinlaiselta hyvitykseltä. Raiskaaja ei koskaan saisi tietää lapsestaan. Saattaisin pitää tuota ihan kohtalaisen hyvänä kostona.

Muilta en tuetenkään tällaista vaadi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla ajattelen tuon toisin. Jos minut raiskattaisiin ja tulisin raskaaksi (paitsi että käyttäisin kyllä jälkiehkäisyä) en ehkä tekisi aborttia. Lapsi voisi tuntua jopa jonkinlaiselta hyvitykseltä. Raiskaaja ei koskaan saisi tietää lapsestaan. Saattaisin pitää tuota ihan kohtalaisen hyvänä kostona.

Muilta en tuetenkään tällaista vaadi.

Vierailija
4/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minut raiskattaisiin ja siitä seuraisi raskaus:abortti.

Jos tulisin ehkäisystä huolimatta raskaaksi: abortti.

Jos haluamasta lapsesta selviäisi kehitysvamma/joku vakava sairaus: abortti.

Lapsen on paras syntyä tänne maailmaan haluttuna, jos en halua lasta ja silti vahingossa raskaaksi tulisin niin minulla on täysi oikeus päättää se.

Vierailija
5/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ap, miksi kirjoitat että SUA raiskata ja sitten että tää onkin sun oma mielipide?

Vierailija
6/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se olisi minun lapseni, ei sen raiskaajan. Abortissa kuolisi minun lapseni.

Vierailija
7/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se olisi minun lapseni, ei sen raiskaajan. Abortissa kuolisi minun lapseni.

Eipä musta olisi varmaan myöskään hedelmöittämään itseäni tuntemattoman spermalla. Yök!

Ja olen tehnyt abortin kun olin saamassa vammaisen lapsen, että minulle se kenties on helpompaa.

Vierailija
8/8 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen jolla yli 20vuotiaat lapset.Asun maalla mun ulkomaalaisen miesystävän kanssa.Leikitellään ajatuksella jos yritettäisiin lasta yhdessä,en tiedä jaksaisiko.Mies on 25v.