Suuri vessan roskis -gallup
1. Onko vessassasi roskista?
2. Miksi on / miksi ei ole?
Kommentit (45)
"Miksi pestä hiuksia/vaatteita/mitään, kun ne kuitenkin likaantuvat?"
Jos rinnastat meikit likaan, niin miksi vapaaehtoisesti joka aamu tunget naamaasi likaa?
Mitä haittaa on siitä, että antaa meikkien olla yli yön?
tukkii ihohuokosia pidemmän päälle käytettynä. Toki meikit ovat kontrolloituja ja testattuja, mutta silti ylimääräisiä.
Mitä haittaa on siitä, että antaa meikkien olla yli yön?
Eikö olisi terveellisempää ihohuokosten kannalta laittaa meikit yöksi, ja pestä aina aamulla pois?
Kun useimmat ihmiset ovat valveilla noin 15 tuntia, ja nukkuvat noin 9 tuntia.
Onko joku nyrkkisääntö olemassa, että miten kauan on ok antaa meikkien olla?
Ja silmäripsissä ei kyllä ole ihohuokosia.
Pesettekö huulipunankin pois? Eikös huulipunan pitäisi olla yhtä terveellistä kuin huulirasva? Tuskinpa kukaan huulirasvaakaan pesee pois.. Kun huulirasvaa käytetään ettei huulet kuivuisi. Ja siinähän ne kuivuu jos koko ajan lotrataan vedellä...
Ja molemmissa vessoista löytyy. En voi ymmärtää huushollia missä ei ole roskista.
Meillä tulee vessassa vessapaperin hylsyjä, vanupuikkoja, vanulappuja, tyhjentyneitä purkkeja (esim. dödö jne). Itsellä ei ole menkkoja hormoonikierukan vuoksi, mutta naisvieraita varten on myös hyvä olla vessassa roskis. Niin ja toisessa vessassa vaihdetaan lapselle vaippaa ja siellä siis tarvitaan vaipparoskista.
Alakerran vessassa myös meikataan, joten roskikseen tulee myös vanupuikkoja yms ja tietenkin siteet ja tamponit ja näiden roskat. Yläkerrassa suihkun yhteydessä roskis täyttyy tyhjistä shampoopulloista, meikinpoistolapuista, hiuksista jne.
1) on molemmissa vessoissa
2) olen laiska, enkä lähde kuljettamaan jokaista roskaa keittiön roskikseen, varsinkaan toisen kerroksen vessasta alakertaan.
sinne saa helposti vanupuikot ja -laput, hammastahnatuubista sen foliosuojan yms. Meillä ei kuukautisjätettä tuu ja vessapaperirullatkin menee nykyään iltapäiväkerhon askartelutarvikekeräykseen, eli roskis on lähes käyttämätön. Tai siis ei olisi iso vaiva viedä niitä keittiön roskikseen. En ole kuitenkaan luopunut, kai se vieraille on kivempi, niin on mihin siteensä laittaa..
"Meillä tulee vessassa vessapaperin hylsyjä, vanupuikkoja, vanulappuja, tyhjentyneitä purkkeja (esim. dödö jne)."
Olenko friikki, kun itselläni on deodorantti olohuoneen kirjahyllyssä? Ja minulla ei ole olohuoneessa roskista sitä varten, että voisin tyhjentyneen deodorantin heittää siihen. Tai roiskeläppäpizzojen aluset. Tai tyhjät mehutölkit. Tai dvd:n päällä olevat sellofaanit. Tai käytetyt kortsut (tykkään panna naisia sohvalla).
Meikkien tarkoitus on muuttaa ulkonäköä. Jos kukaan ei näe, miksi meikata?
Ripsiväri ei ole mitään ikimaalia, vaan suttaantuu yöllä silmien ympärille=ihohuokosiin.
Huulipuna kuluu yleensä päivän aikana pois ja aika tehokkaasti myös esim. hampaita pestessä.
Vieläkö jaksat leikkiä tyhmää?
Eikö olisi terveellisempää ihohuokosten kannalta laittaa meikit yöksi, ja pestä aina aamulla pois?
Kun useimmat ihmiset ovat valveilla noin 15 tuntia, ja nukkuvat noin 9 tuntia.
Onko joku nyrkkisääntö olemassa, että miten kauan on ok antaa meikkien olla?
Ja silmäripsissä ei kyllä ole ihohuokosia.
Pesettekö huulipunankin pois? Eikös huulipunan pitäisi olla yhtä terveellistä kuin huulirasva? Tuskinpa kukaan huulirasvaakaan pesee pois.. Kun huulirasvaa käytetään ettei huulet kuivuisi. Ja siinähän ne kuivuu jos koko ajan lotrataan vedellä...
siis just ne vanupuikot ja -laput, hammaslanka ja sellaiset
isommat roskat sitten oikeaan roskikseen
Mikä h*ton kyselyikä tällä alottajalla on?
"Meikkien tarkoitus on muuttaa ulkonäköä. Jos kukaan ei näe, miksi meikata?"
No kyllähän yöllä sängyssä joku juuri näkee, ja se tärkein ihminen eli oma mies!
Itse haluaisin herätä kauniin naisen vierestä. En sairaan ja kalpean naisen vierestä.
On paljon tärkeämpää että nainen meikkaa omaa miestään varten (=yöksi ja aamuksi) kuin muita varten (=päiväksi ja illaksi).
Mulle on ihan sama millaisena naiseni työpaikan tai koulun ihmiset näkevät hänet. Mutta sillä on väliä minkä näköisen naisen vierestä aamulla herään.
Kylläpä lähtis aamu kamalasti liikkeelle, jos heti kun avaan silmät niin joudun säikähtämään että kuka tuo muumio oikein on...
"Mikä SAATANAN VITUN kyselyikä tällä alottajalla on?"
Mitä pahaa siinä on että on utelias toisen sukupuolen näkökulmaa kohtaan? Ja haluaa ymmärtää naisia ja motiiveja hiukan paremmin? Mitä pahaa on siinä että avoimesti tunnustaa tietämättömyytensä ja yksinkertaisuutensa vaikka minkä asian suhteen? Olisiko parempi esittää kaikkitietävää? Tai sellaista jota ei naisten mielipiteet kiinnosta lainkaan?
Tämä on ihan oikeasti SUURI vessan roskis -gallup. Ja se SUURI ei siinä ole mitään liioittelua.
"Meikkien tarkoitus on muuttaa ulkonäköä. Jos kukaan ei näe, miksi meikata?"
No kyllähän yöllä sängyssä joku juuri näkee, ja se tärkein ihminen eli oma mies!
Mun mies kyllä nukkuu öisin eikä silloin näe onko mulla meikkiä vai ei.
Itse haluaisin herätä kauniin naisen vierestä. En sairaan ja kalpean naisen vierestä.
On paljon tärkeämpää että nainen meikkaa omaa miestään varten (=yöksi ja aamuksi) kuin muita varten (=päiväksi ja illaksi).
Mikään meikki ei pysy suttaantumatta yön yli. Olisi siis täysin turhaa meikata yöksi, kun aamulla olisi kuitenkin tuhriintunut (ja sotkenut tyynyliinan).
Mulle on ihan sama millaisena naiseni työpaikan tai koulun ihmiset näkevät hänet. Mutta sillä on väliä minkä näköisen naisen vierestä aamulla herään.
Ei tullut mieleen että ehkä juuri SINÄ et ole se syy miksi naiset meikkaavat? Monet naiset meikkaavat koska itse kokevat meikatun ulkonäkönsä mieluisammaksi kuin meikkaamattoman, monet ilmaisevat meikillä omia kauneuskäsityksiään (ääripäässä esim. vahvat goottimeikit). Monet tietysti toivovat myös näyttävänsä paremmalta vastakkaisen sukupuolen silmissä, erityisesti jos on menossa potentiaaliseen parinhakutilanteeseen (esim. baariin hakemaan seuraa).
Kylläpä lähtis aamu kamalasti liikkeelle, jos heti kun avaan silmät niin joudun säikähtämään että kuka tuo muumio oikein on...
Muumioefekti on kyllä todennäköisempi jos on mennyt meikit naamalla nukkumaan. Silmien alle suttaantunut ripsiväri ei esim. yleensä ole mitenkään erityisen hehkeän näköistä...
Siksi koska sinne tulee koko ajan jotain pientä laitettavaa, ja se on kätevämpi laittaa siellä vessassa roskikseen kuin kuljettaa keittiöön. Tyhjät vessapaperirullat, vanupuikot, puhdistuslaput, tyhjät purkit ja purtilot, kasvopaperit, tamponit ym.
Iso heilurikantinen roskis vaippoja ym. varten.
Kuukautisten aikaan ihan ehdoton. Laitan sinne myös pumpulipuikkoja, vanulappuja. Kun avaan jonkun uuden purnukan, niin sen roskat saa helposti vessan roskikseen. Vessapaperin hylsyt laitan myös sinne ja muovin missä ne paprut on.
1. Ei ole, eikä ole missään kodissani ollut. Mutta varmaan kaikkialla missä olen muualla käynyt, niin on ollut.
2. Ainoat roskat mitä itseltäni tulisi, olisivat vessapaperirullia, ja ne on helppo viedä oikeaan roskikseen. Tai heittää vessan nurkkaan tai asettaa lavuaarin reunalle, ja viedä sitten kun kehtaa, tai niitä on kertynyt monta. Enpä keksi mitä muita roskia lapsuudenkodissanikaan olisi keneltäkään tullut. Äitini ei meikannut vessassa. Ja tuskin vaippojakaan vessassa vaihtoi.
Mihin tarkoitukseen vanutupot ovat?
Syy: Silloin kun se siellä oli, niin se haisi. Mies ei koskaan suostunut vaihtamaan sitä, koska hän ei sitä kuulemma koskaan käytä. Päätimme sitten aikamme asiasta kinattuamme, että heivataan koko vehje mäkeen, niin ei tarvi asiasta vääntää kättä ja haitella kamalaa hajua aina kun avaa kannen. Meillä toimii erinomaisesti systeemi, jossa jokainen vie roskansa keittiön roskiin, joka vaihdetaan päivittäin.
Miksi pestä hiuksia/vaatteita/mitään, kun ne kuitenkin likaantuvat?
Miksi leikkiä tyhmää?