Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

toivotonta

Vierailija
20.09.2012 |

Olemme seurustellee naiseni kanssa n. 8v. Olemme seksin suhteen kumpikin toistemme ensimmäiset. Alussa seksi oli kiihkeää ja sitä oli paljon. Jossain vaiheessa naiseni halut katosivat kokonaan ja samalla katosivat orgasmit.

En oikein tiedä enää miten tyydyttää naiseni kun hän ei pidä suuseksin vastaan ottamisesta koska se tuntuu kuulemma ällöttävältä, klitorista ei saa juurikaan hieroa sillä hiemankin liikaa käsin koskettelua klittaan kuihduttaa koko homman. Yksi lelukin on hommattu jo parivuotta sitten, mutta käyttämättä on jäänyt kun sekin on epämiellyttävää ja tulee kuulemma kusihätä. Nykyään seksimme noudattaa aina samaa kaavaa ja onkin mielestäni tylsää. Naiseni ei omien sanojensa mukaan harrasta lainkaan itsetyydytysta vaikka olisimme erossa pidempiäkin aikoja.

Se mikä eniten kiikastaa on se että minulta on mennyt se nuorena ollut itsetunto/ itsevarmuus, en enää nauti seksistä kun en huomaa parini nauttivan siitä. Tämä aiheuttaa sen että kun lähden viihteelle, niin pelkään tekeväni jotain tyhmää, koska tulee aivan mieletön halu kokeilla olisiko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.

Se miksi lähdin kirjoittelemaan tänne on se, että jos jollakulla sattuu olemaan/on ollut saman laisia ongelmia niin mitäköhän pitäisi tehdä?

Muuten suhteessa kaikki ok mutta seksissä kiikastaa.

Neuvokaa nuortamiestä mäessä

M26

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

P***a tsägä. Tuossa tilanteessa ollaan vasta 40+.

Jos ei puhekaan auta niin vihreille laitumille.

Liittokaan ei sido.

Vierailija
2/6 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis seksiä 1-2krt viikossa niin että se kestää alku lämppäriä naiselle ja siitä oikeestaan suoraan asiaan, kun minä olen lauennu niin pyjama päälle kyljen kääntö ja unta palloon.

M26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä 1-2 kertaa vko kun suhde on kestänyt 8 vuotta ei ole vähän. Mutta ymmärrän tuon tunteen, kun toinen osapuoli ei halua toista. Viiltää ja loukkaa ja kuten sanoit, menee ilo seksistä.

Miehelle seksi on myös rakastelua. Rakasteluun tarvitaan kaksi osapuolta. Myös se nainen.

Tuohon ei voi muuta sanoa, kuin jos perheen perustat ja lapsia teet tämän naisen kanssa, niin mieti pitkään ja kymmenen kertaa. Lapsen teko voi pahentaa tilannetta, jos nyt jo seksin tunnepuolessa mättää. Todennäköisesti loppuisi se epätyydyttävän seksinkin saaminen, kun lapset veisivät huomion ja täyttäisivät tunnetarpeet.

Jokainen suhde tasaantuu ja se kanivaihe eletään vain kerran. Mutta kyllä suhteessa pitää olla molemminpuolista kipinää pedissä, muuten matka on pitkä ja taakka voi olla raskas kantaa. Enkä nyt tarkoita vieraissa hyppimistä.

Jos suhde alkaa ahdistamaan tuon takia, niin nyt on se aika kun pitää hypätä pois. Ei lapsia ja olette vielä molemmat nuoria.

Takuuta tietysti ei ole, että seuraavassa/seuraavissa suhteissa ei tapahtuisi samalla tavalla, mutta sitten ei ainakaan tarvitsisi miettiä menetettyjä mahdollisuuksia ja voisithan rellestää sinkkunkin muutaman vuoden.

Vierailija
4/6 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimollasi hormonaalinen ehkäisy tai onko muuttanut sitä? Joillekin ei hormonit sovi, alkuvaiheessa voi olla halukas olo hormoniehkäisylläkin, mutta huuman laantuessa voi halut hävitä. Tosin en puhu omasta puolestani, mulla e-pillerit ei vähennä haluja. Onko vaimolla jotain muuta lääkitystä? Viittaan tuohon, kun kerroit, että orgasmi on hävinnyt. Jotkut mielialalääkkeet saattavat alentaa kykyä saada orgasmi.

Onko vaimosi varmasti saanut aiemmin orgasmin? Täällä kun on puhuttu viime aikoina paljon feikkaamisesta. Pitkässäkin suhteessa ihmisten voi olla vaikea saada sanottua, mitä oikein tosissaan haluaa. Kun samaa kaavaa on toistettu pitkään, ei enää osaa muutakaan.

Suosittelisin avointa keskustelua, vaikka ilmeisesti olette keskustelleetkin, kun esim. vaimo ei masturboikaan. Mutta osaisiko vaimo sanoa, että mihin tämä halujen ja orgasmin saannin vaikeutuminen liittyy? Onko tapahtunut jotain sellaista, mikä vaikuttaa asiaan? Onko vaimolla työstressiä tai muita huolia? Tsemppiä!

Vierailija
5/6 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen ollut miehen kanssa 16vuotta ja nyt olen 32v. Ennen miestäni en ollut kuin yhden kanssa... surullista, mutta kannattaa kokeilla muita. Itse olen kyllä nyt seksuaalisesti tosi aktiivinen eli naisen seksuaalinen aktiivisuus saattaa syttyäkin vasta 30 jälkeen.

Voisitko ehdotella naiselle vieraissa käyntiä myös hän ja sinä`?

Vierailija
6/6 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voitte koittaa parisuhdeterapiaa, jos se toisi uutta kipinää suhteeseenne. Mutta jos tuo rakastelun puuttuminen rassaa sinua jo nyt, niin en usko, että tilanne ainakaan paranee tulevaisuudessa. Ja mitä pidempään ja vanhemmaksi elät tuollaisessa suhteessa, sitä karkerammaksi tulet. Jos teillä ei ole vielä muksuja, niin erokin on helpompaa.

Nimim. Kokemusta on...