Onko muita piiskan ystäviä?
Kommentit (219)
Ettekö kakarana saaneet tarpeeksenne? Kuritatteko te tyypit myös lapsianne?
voi mitenkään verrata keskenän....
Ettekö kakarana saaneet tarpeeksenne? Kuritatteko te tyypit myös lapsianne?
Hellyyttä hän kaipasi vasta saatuaan ensin kuritusta. Aluksi tuntui oudolta, mutta oli oikeastaan oikein mukavaa, kun huomasi hänen todella haluavan sitä. Uskollisuus ei vain ollut muuten mukavan naisen vahvimpia puolia. Yritti ujuttaa toisen miehen lasta omakseni.
Luin päivällä tän ja laitoin linkin miehellekin, siitä asti on panettanut. Kiitosta vain :-))
istun täällä yksiössäni alasti yksin,poikaystäväni asuu 100km:n päässä
en ole myöskään hänelle sanonut tahtovani piiskaa,mut kun näitä juttuja lukee niihalu ois kova et joku piiskaisi,hän just soitti ja hivelin itseäni,hänen tietämättä ja nyt piiskattaisi,pitää varmaan ite piiskata itteäni kun siltä tuntuu,
täällä se on hyvä tehdä kun kukaan ei nää eikä tiedä.
pettää en tahtoisi mut piiskkminen tuntuu niin hyvältä että...........
mitä mä teen, ei pakko mennä ja hakee vyö huomen sitten koivun vitsa sillä tuntuu parhaiten
rupes taas panettamaan kun tän ketjun luin, onneks itse kerroin jo 9,5 v sitten miehelleni mistä tykkään ;-) täytyypä lähtee kiusaamaan jos vaikka perse ois kohta punanen.
samoin minua mut nyt on monkat nii ei voi ottaa piiskaa vastaan.
en uskalla kertoo miehelle jospa se ei pidä siitä,mä tahdon piiskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei ja vielä kerran ei. Omasta viimeisen päälle perinteisestä vaimosta ei voi edes kuvitella kumppania. Silti piiskakiinnostus ei ota laantuakseen. Maksullista seuraa, kolmatta pyörää?
Toisinaan mietityttää sekin, että olisi ihana saada vaimo kiihoittumaan itsestäni yhtä hullun lailla kuin kurittamisesta. Muulloin kuin SM seksin pyörteissä en ole häntä saanut yhtä märäksi ja turvonneeksi alapäästään.
Noh, ehkä 10 vuotta sitten.
Vaimo saa minut edelleen väräjämään pelkällä olemuksellaan.
Yllättävän paljon on naisia jotka haluavat että mies kurittaa vanhanaikaisella tyylillä paljaalle pepulle. Itsekin kuulun näihin naisiin. :)
Kun on oikein ollut kenkkufiilis ja mies alkaa olla kypsä oikutteluun, hän saattaa käskeä hakemaan risut ulkoa ja tuomaan ne hänelle. Se vasta on kutkuttavaa ja noloa! Eikä ole paljon vaihtoehtoja, piiska on haettava lähipuusta.
Tässä jotenkin korostuu se kaipaus mikä monella naisella on turvallisesta auktoriteetista ja jonkinlaisesta johtajasta perheessä/parisuhteessa. Eikä tämä kaipaus todellakaan tarkoita sitä että nainen kaipaisi alistamista! Itse olen ehdottomasti tasa-arvon kannalla enkä voisi kunnioittaa sellaista miestä joka olisi väkivaltainen tai alistaisi.
Yllättävän paljon löytyy meitä piiskaamisesta pitäviä. Aika monissa kommenteissa kiihottavinta tässä on se alistuminen. Meillä juttu etenee niin, että itse joudun hakemaan piiskan ja laskemaan pöksyt nilkkoihin. Mieheni käskee minun mennä polvilleni pylly pystyssä. Sen jälkeen saan piiskaa, joskus aika kovallakin kädellä. Lopuksi mies ottaa minut takaapäin pitäen käsiäni selän takana vangittuina. Yleensä saan todella pitkän ja ihanan orkun tuollaisessa käsittelyssä.
Meillä mahdollisuutta noihin leikkeihin on vaan kun lapset on isovanhemmilla.
Mies aina ensin sitoo minut avuttomaksi ja sitten hyväilee, piiskaa ja panee. Taivaallista.
Piiskataanko teillä makuuhuoneen puolella? Kumpi antaa, kumpi saa?
Meillä minä saan ukoltani remmiä, vitsaa tai rottinkikeppiä ja ai että se tekee makeaa! Pylly pystyyn vaan ja pakarat kirvelemään. Oikeastaan aina kun lapset on saatu jonnekin, jompi kumpi käy hakemassa piiskan esiin ja sitten tätä tyttöä viedään.
Ja jälkeenpäin orkut tulevat sarjana!
joo kyllähän sitä joskus haaleilee että saisi tai voisi vaimolle antaa piiskaa, mutta kuinkahan sen esittäisi että kokeiltasko edes?
hellä piiskaus voisi olla kiihottavaa (ainakin ajatiuksena)
Mies37
Kyllä minusta voit kysyä suoraan. Ihan vaan rohkeasti, mutta tietysti hyvällä maulla ja tilanteessa, jossa tunnelma on hyvä.
Meillä muuten minä jouduin puhumaan miestäni ympäri tähän piiskahommaan *virn*
kyllä meilläkin käytetään aika useastikkin kun on mukulat kyläilemässä..ja se on ihanaa suosittelen muillekkin..milja
Meillä taas ukko on se, joka piiskaa saa ja minä pääsen määräämään. Tunne on valtavan upea kun mies kiltisti nuolee varpaanvälit ja käskystä tarjoaa kiinteää peppuaan piiskattavaksi. Olen alkanut harkita vyödildon ostamista, koska mikäpä loppujen lopuksi nöyryyttäisi miestä kirvelevämmin kuin selkäsaunan jälkeen alistua pantavaksi;)
jännittää:)