Lue keskustelun säännöt.
Miten te naiset selviätte sellaisten miesten kanssa jotka eivät näytä välittämistään?
19.09.2012 |
Välillä tulee niin epäusko ton ukon kanssa kun se ei IKINÄ sano missään muodossa että välittää. Samoin esim suukot ja seksit on aina mun aloitteesta, jos luovutan joskus kokonaan enkä tee mitään pitkään aikaan niin sillon kyllä reagoi niin että tajuan että välittää. Myöskään ei huomioi esim syntymäpäivänä mitenkään. Erota en halua eikä aikuista voi muuttaa. Muuten suhde kuitenkin ok. Kertokaa kokemuksia!
Kommentit (2)
Olen ollut suhteessa jossa mies vaati multa kaikki ihme kommervenkit ja se oli kamalaa. Siksi en loukkaannu tavallaan vaikka ei edes onnitella syntymäpäivänä. Joskus vaan tulee olo että tekis mieli kadota jonnekkin että sais toisen edes jollain tavalla reagoimaan. Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei minulle tarvitse sanoa, että välittää. Mies keittää sunnuntaina kahvit, vaikka ei itse juo kuin kupillisen. Minulle se on rakkautta, että keittiössä odottaa 4 kupillista kahvia sen sijaan, että keittäisi vain itselleen. Samoin minä korjaan miehen vaatteet, ompelen vaikka vetoketjun, ilman suuria dramaattisia keskusteluja.