Ihan H*LVETIN RUMA TATUOINTI !!!
Anteeksi, oli pakko koittaa herättää huomiota otsikolla. Kaipaan mahdollisimman monen mielipiteen ja neuvoja!
Minulla siis on aivan mielettömän ruma tatuointi näkyvällä paikalla. Nuoruudessani otettu (ei ole tosin kovin montaa vuottakaan aikaa), mutta kadun tuota aivan ylitsepääsemättömän paljon.
Vaihtoehtoni ovatkin, että joko yritän fiksata tatuointini siistimmän/siedettävämmän näköiseksi, tai sitten menen poistattamaan sen ajan kanssa kokonaan. Kumpaa te suosittelette?
Henkilökohtaisesti haluaisin olla täysin tatuoimaton, mutta "tyhmästä päästä kärsii koko ruumis"!
Kommentit (12)
minulta löytyy parikin tatuointia... Mutta lähinnä tämä yksi vaivaa minua erittäin paljon, kun kokoajan näkösällä. :(
kaulassa, kädessä vai jossain vähän piilommassa?
Peittely-yritykset ovat usein suuria, mustia ja tuhruisen näköisiä. Laser laulamaan!
Kuten nyt myös otsikkosi kirjoitustyyli.
Se pitää varmaan sinunkin kasvaa aikuiseksi, EIKÄ ENÄÄ OLLA MINÄMINÄMINÄ.
älytön muoti-ilmiö noi tatskat!
tai tee niin kuin enoni,tatuoi tyttiksen nimen käteensä,ja kun joku epäili,että kannattaakohan tuo. totes hän siihen;hei,no sitten laitetaan uus tatska siihen päälle! ja niinhän siinä sitten kävi.
Entä jos se "parantelu" ei autakaan tai joudut peittämään se jollakin vieläkin isommalla tatuoinnilla.. Todennäköisesti katuisit vieläkin enemmän jälkikäteen.
Parempi vaan nyt aloittaa poistamisprosessi. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni, johon voi vaikuttaa liikaa se, että pidän kaikkia tatuointeja rumana.
enkä tarkoita mitenkään pahalla, haluan vain tietää että:
Miten joku on voinut ottaa tatuoinnin jota katuu?
Mulle ei tää oo koskaan menny jakeluun.
Ite oon ottanu ekan tatskan 16 vuotiaana vanhempien kirjallisella suostumuksella enkä ole koskaan katunut, on siisti ja käsivarressa josta sen tarvittaessa saa piiloon.
Ja minusta ei ulospäin nöe sitä että olen tatuointeja muutaman ottanut, tosin toisen vasta 14 vutta ensimmäisen jälkeen =)
Aivan ranteesta kyynärpäähän saakka.
Tatuointini näyttää kyllä sen verran alakoululaisen piirrokselta, että varmasti poistaminen olisikin järkevin vaihtoehto, eikä tuohon päälle enää sottaamaan lisää.
Tatuoinnin otin hätäpäissäni juuri täysi-ikäiseksi tultuani, ja pakko myöntää sen olevan kyllä huonoin päätökseni ikinä.
Teoriassa päälle voi laittaa uuden kuvan, mutta käytönnössä voi olla aika haastavaa. Riippuu siitä millainen kuva on, jos hyvin hennon värinen/ohuehko niin päälle saa tehtyä hyvin toisen kuvan. Mutta jos ns. iso musta "möykkymäinen" tatuointi, niin aika mahdotonta alkaa peittämään toisella kuvalla.
Laserilla kuvan saa kokonaan pois, MUTTA vaatii useamman kerran ja maksaa useita satasia. Hintaan vaikuttaa tatuoinnin koko ja se montako kertaa sitä pitää poistaa, haalistuu kerta kerralta, täysin näkymättömiin saaminen vaatii ainakin kolme kertaa, usein 5-6, jopa enemmän.
Joa blascolla on meikkivoidetta, millä saa tatuoinnin (sekä myös arvet ym.) piiloon. Pigmenttiä on niin paljon, että peittyy kunnolla, en tarkoita nyt sitä blascon tavallista meikkivoidetta, vaan stydimpää tuotetta mikä valikoimissaan on.
Teoriassa päälle voi laittaa uuden kuvan, mutta käytönnössä voi olla aika haastavaa. Riippuu siitä millainen kuva on, jos hyvin hennon värinen/ohuehko niin päälle saa tehtyä hyvin toisen kuvan. Mutta jos ns. iso musta "möykkymäinen" tatuointi, niin aika mahdotonta alkaa peittämään toisella kuvalla.
Laserilla kuvan saa kokonaan pois, MUTTA vaatii useamman kerran ja maksaa useita satasia. Hintaan vaikuttaa tatuoinnin koko ja se montako kertaa sitä pitää poistaa, haalistuu kerta kerralta, täysin näkymättömiin saaminen vaatii ainakin kolme kertaa, usein 5-6, jopa enemmän.
Joa blascolla on meikkivoidetta, millä saa tatuoinnin (sekä myös arvet ym.) piiloon. Pigmenttiä on niin paljon, että peittyy kunnolla, en tarkoita nyt sitä blascon tavallista meikkivoidetta, vaan stydimpää tuotetta mikä valikoimissaan on.
Olenkin kauhistellut noita laserpoiston hintoja, sekä määriä. Tatuointini on suurimmalta osin juuri tuollaista hennon väristä ja ohutta, joten uskoisin sen poistamisen olevan helpompaa. Mutta pari paksumpaa ja tummempaa kohtaa löytyy noin viiden sentin levyiseltä alueelta.
Täytyykin ottaa ihan asiaksi selvitellä tuota poistoprosessia tarkemmin.
Suosttelen tarkkaan miettimään millaisen kuvan haluaa. Galleriat toimivat hyvänä inspiraation lähteenä, esim http://fintattoo.com/