Voiko 18 vuotiaan jättää kahdeksi viikoksi yksin kotiin?
Kommentit (24)
Joten voiko mua jättää 18-vuotiaana vauvan kanssa yksin omaan asuntooni.
HHEHEEHEHEHEEE
Joo huono provo. En jaksa tarttua tähän, ellen jo tarttunu.
mut jos tuntuu et ei pärjää yksin ni voi kyl hommata lasten hoitajan.
Jonkun voi, jotakin toista taas ei.
18-vuotiaana olin asunut omillani jo vuoden :)
ni ehkä ei kannata. sen talon takia.
Ei missään nimessä, meidän 19v poitsukin saa olla korkeintaan päivän yksin. Jos jättäisi 2vkoksi niin kuolisi pian nälkään kun on niin uusavuton
ni ehkä ei kannata. sen talon takia.
Vähän sama juttu kuin 80-vuotias: voi jos on terve, mutta ei siinä tapauksessa, että voi saada jotain kamalaa aikaan.
ja kyllä se talosta näkyi, että vieraita oli ollut ja alkoholia ja tupakkaa nautittu. olihan ne yrittäneet siivota, mutta ei se jälki mulle kelpaa.
pakkohan ne on jättää, muuten ei voi pienempien lasten kanssa koskaan mennä mihinkään. ei teinit enää oo halunneet muun perheen kanssa matkustaakaan.
18-vuotiaana olin asunut omillani jo vuoden :)
Se ei silti tarkoita sitä, että kaikista 18-vuotiaista olisi siihen.
Jos pelkäät talon puolesta niin heitä se aikuinen lapsesi pihalle. Ei sinulla enää mitään velvollisuutta majoittaa. Jos matkan jälkeen otat takaisin niin se sinun asiasi mutta minä en ainakaan enää aikuisia ihmisiä nurkissa katselisi.
HHEHEEHEHEHEEE
[
mutta vain jos joku sukulainen käy moikkaamassa usein ja pakastimessa on makaronilaatikot ym koko ajalle.
meillä ei ole tapana heitellä 18-vuotiaita pihalle kodistaan
Eikä meillä. He ovat rakkaita lapsiamme olivat sitten 8- tai 18-vuotiaita. Mutta onhan 18-vuotias siinä iässä, että tekee mieli pyytää kavereita ja vähän juhlia ja se saattaa lähteä lapasesta jne. Olen itsekin ollut 18 ja siivonnut hätäpäissäni bileiden jälkiä ja vaurioita ennen kuin isä ja äiti tuli mökiltä. Joten harkitsisin ihan sen takia hieman...
18-vuotias omillaan asuva, työelämässä ollut tai oleva perheenäiti, on kaksi aivan eri asiaa mielestäni.
paremmin kuin minä. Maksan hänelle viikkosiivouksesta palkkaa saman verran kuin ammattisiivojalle ennen kotitalousvähennyksen jälkeen. Eikä ole ollut ikinä mitään valittamista siivousjäljessä. Päinvastoin.
Ja ruokaa meillä osaa laittaa joka lapsi.
jos ei tuon ikäistä voi kahdeksi viikoksi jättää yksin.
HHEHEEHEHEHEEE
vastauksista päätellen noita 18-vuotiaita, jotka eivät yksin pärjää muutamaa päivää, todellakin on olemassa. Kyse lie kuitenkin ihan normaaliälykkyydellä ja fyysisillä ominaisuuksilla varustetuista nuorista ihmisistä. Pakko myöntää, että ensimmäinen reaktioni kysymykseen oli huvittunut nauru ja että provohan tämä. Mutta kenties näitä uusavuttomia tosiaan on olemassa!
Sehän voi vaikka asua yksin. Aikuinen ihminen.
Onko tämä joku huono provo?