Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nelikymppisestä miehestä

Vierailija
19.09.2012 |

Joka on katkeroitunut suomalaisiin naisiin eron ja epäonnistuneiden treffiyritysten jälkeen?

Mies ei ole komea ja on ylipainoinen. Onko enää mahdollisuuksia?

Tämä 41-vuotias mies olen minä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vastaajat olivat oikeassa siitä, että tavoittelet itseäsi tasokkaampia naisia?

Vierailija
22/22 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuulostaa tyypilliseltä lapsen tasolle jääneeltä mieheltä. Hän odottaa että nainen rakastaa häntä pyyteettömästi ja ikuisesti kuin äidinrakkaudella täysin riippumatta siitä mitä nainen itse saa suhteelta ja miten ap käyttäytyy. Kyllähän se katkeroittaa kun tällaista samanlaista rakkautta ei sitten äidin jälkeen enää löydä, vaan nainenkin odottaa saavansa suhteelta jotakin muutakin kuin ap:n kaikkien tarpeiden tyydyttämisestä tulevaa mielihyvää.

Olen puhunut, taas

suomalaisiin naisiin, kertoo kaiken olennaisen sinusta. Tuo on ääliömäisesti sanottu ja osoittaa että et kykene a)analyyttiseen ajatteluun b)empatiaan c)näkemään naisia yksilöinä d)itsetutkiskeluun e)henkiseen kehitykseen.

Ja olet jo 40v, joten sanoisin että olet menetetty tapaus noiden ylläolevien suhteen. Miksi olet ylipainoinen, etkö voisi tehdä asialle jotain?

Naisen saatat silti saada, eihän siinä mitään. Varsinkin jos tyydyt omantasoiseesi naiseen, mutta oletan että sinulle ei kelpaa kuin hoikka teinityttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan