Mitä mieltä nelikymppisestä miehestä
Joka on katkeroitunut suomalaisiin naisiin eron ja epäonnistuneiden treffiyritysten jälkeen?
Mies ei ole komea ja on ylipainoinen. Onko enää mahdollisuuksia?
Tämä 41-vuotias mies olen minä.
Kommentit (22)
Jos asenne ja ulkonäkö ovat huonoja, niin ilman jäät.
ja jos et vaadi naiselta missinmittoja ja kauneutta, kun itsekin olet ylipainoinen ja et komea.
Joku tämmöinen minuntapainen, 38 v, tavallisen näköinen, lievästi ylipainoinen voisi hyvinkin kiinnostua, jos olet mukava. Ei mulle ainakan ulkonäkö enää tässä iässä juuri mitään merkitse. Mutta nettideittimaailmassa oon nähnyt että ei tahdo kelvata tavalliselle suomimiehelle tämmöinen tavis minunikäinen nainen...
Tuo katkeroituminen on kyllä sellainen että jos se näkyy päälle niin se on todella suuri turn-off, paljon suurempi kuin kohtalainen ylipaino esimerkiksi. Kukaan ei tahdo katkeraa vänisijää riesoikseen, en edes minä ;-)
juot vielä viinaakin usein, niin olet varmaan jumalan oma lahja naisille.
mutta ihan ensin alat huolehtia itsestäsi ja lakkaat vatvovasta katkeria ajatuksia.
Jos oma pää ja kroppa on kunnossa ja nautit omasta elämästäsi parhaan mukaan niin elämä ei ole nelikymppisenä "ohi" vaan parhaat vuodet on vielä edessä.
Asenne on varmasti se ongelma. On paljon "samaa tasoa" olevia ikäisiäsi naisia, jotka eivät hae mitään fabioita, vaan hyvää parisuhdetta.
Tuntuu, että ongelma on päässäsi, useinhan "ei niin herkkupalat" miehet vaativat naisilta kohtuuttomia. Sitten ruikutetaan, kun ei saa kaunista naista.
Itsensä kanssa sinut olevalle ikäisellesi naiselle se ulkonäkö ei ole tärkein juttu. Jos asenne on tuollainen hieman sovinistiselta haiskahtava, ei homma toimi. Ylipainon saat pois, henkinen ylipaino taas vaikeampaa.
mutta siitä jos pääset yli, voi eteesi tulla vielä vaikka mitä. Mut ei tietenkään tule, jos katkerana vaan syytät muita kaikesta. Mieti, mitä annettavaa sulla voisi olla ja kehitä sitä puolta itsessäsi.
ehkä pitäisi vetäytyä miettimään, onko vielä itsellä annettavaa suhteelle, mitä itse haluaa. Selvittää oma pääkoppansa ennen kuin alkaa deittaamaan. Jos on katkera, onko sitä yleisesti kaikkia naisia kohtaan vai vain tiettyjä naisia kohtaan. Itse olen jäänyt katkeraksi yhdestä suhteesta mutta olen katkera vain tälle miehelle, enkä ole sen vuoksi osannut kohdistaa katkeruuttani uusiin suhteisiini. En siis ajattele, että yhden miehen vuoksi pitäisi tuntea katkeruutta kaikkia miehiä kohtaan.
Mikä sitten katkeruuden taustalla on, ovatko omat odotukset olleet kovinkin ruusuiset? Sekin on hyvä miettiä.
Tuntuu, että tällainen mies on hyvin samanlaisessa tilanteessa kuin nelikymppinen kaverini, nainen, joka vimmaisesti haluaa deittailla mutta ei ole jotenkin muuten miettinyt asioita loppuun asti. Hänenkin soisin näkeväni miettimässä, mistä asioista pitää elämässä. Tuntuu, että hän kaipaa miestä täyttämään elämässään sitä, mikä siinä on tyhjää ja se on älyttömän huono lähtökohta suhteelle.
Tunnen niin monia sporttisia (=penkkiurheilu telkun ääressä), omakotitalossa (=vanhainkotiin siirtyneen äidin vanha röttelö), tanssitaitoisia (karaokebaarissa 15 oluen jälkeen) ja komeaksi kehuttuja (äiti kai nuorena?) miehiä, jotka haluaa hoikan ja nätin naisen, vaikka itse on juntti, mahakas laiskiainen, jolla hädin tuskin työpaikkaa.
Miehen kaveri on juuri tuollainen. Rasvanahkaduunari, jolle kalja maistuu ja penkkiurheilu on liikuntaa. Painoa 25k ylimääräistä. ARvostelee naisia kovasti ja haluaa hyvännäköisen ja timmin naisen. Jotkut hoikat haukkuu "petolinnun naamaksi" ja jotkut nätit taas on "löysiä, mä haluan hyvän kropan". Siinähän ihmettelee...
mutta ei se haitannut minua. Pidimme molemmat hyvästä ruoasta ja herkuista. Eksä kävi kanssani kuitenkin lenkillä.
On kovin eri asia olla ylipainoinen, koska syö jatkuvasti jotain mättö- ja einesruokaa, juo liikaa alkoholia eikä harrasta liikuntaa kuin että on herkuttelija, joka tykkää hyvästä ruoasta ja oluesta ja harrastaa liikuntaakin kolme kertaa viikossa lajien parissa, joista pitää. Minua ei siis miehen ylipaino haittaisi jälkimmäisessä tapauksessa, koska olen itsekin tällainen nautiskelijatyyppi (miksi siis odottaisin toiselta jotain muuta).
Että haet jotain, mitä et itse ole. Tarkoitan tällä jotain hyväkroppaista ja kaunista naista.
Katkeruus on varmasti yksi suurimmista turnoffeista sovinistisuuden kanssa. Eivät "suominaiset" ole sen kummempia kuin muuallakaan asuvat. Turha yleistää.
Voisitko ap kertoa, millaista naista haet? Mitä naisessa pitäisi olla, mitä taas ehdottomasti ei? Jostain syystä minullekin tuli vahvasti rivien välistä tunne, että vaadit jotain ihan muuta kuin mitä sinulla on itselläsi tarjota...
Lue oma kuvauksesi ja mieti ottaisitko itse kuvauksesi kaltaisen naisen. Jos et, niin siinähän se ongelma jo tulikin. Et voi tilata kaviaaria ja hummeria jos rahat riittävät hädin tuskin euron hamppariin.
Ei voi olettaa saavansa Angelica Jolieta.
Lienet perusmies isolla mahalla. Ei siinä mitään, vaikkei naamakaan olisi komea. Älä halveksi tai yleistä suominaisia, tai muitakaan. Aloitat vaikka liikunnan tai muuten nostat itsetuntoasi, uskon sitä kautta saavan vähän katkeruutta pois.
Syytti aina naisia hemmotelluiksi ja katkeriksi. Loppupeleissä hän oli itse se katkera. Vaati sellaista naisilta, mitä ei itse edusta tai ole.
Luuli olevansa kunnon mies ja hurmaava nopealla älyllään, hyvällä keskustelutaidolla ja ruuanlaitolla. Periaatteessa palikat kohdallaan, mutta elämme ikävän pinnallisessa maailmassa, hän tavoitteli turhan korkeaa tasoa ja osoitti katkeruutensa treffeillä käydessä olemalla päällekäyvä.
Ei löytynyt suominaista. Otti thaimaalaisen.
Äläkä juo kännejä. Nuo asiat auttavat.
suomalaisiin naisiin, kertoo kaiken olennaisen sinusta. Tuo on ääliömäisesti sanottu ja osoittaa että et kykene a)analyyttiseen ajatteluun b)empatiaan c)näkemään naisia yksilöinä d)itsetutkiskeluun e)henkiseen kehitykseen.
Ja olet jo 40v, joten sanoisin että olet menetetty tapaus noiden ylläolevien suhteen. Miksi olet ylipainoinen, etkö voisi tehdä asialle jotain?
Naisen saatat silti saada, eihän siinä mitään. Varsinkin jos tyydyt omantasoiseesi naiseen, mutta oletan että sinulle ei kelpaa kuin hoikka teinityttö.
suomalaisiin naisiin, kertoo kaiken olennaisen sinusta. Tuo on ääliömäisesti sanottu ja osoittaa että et kykene a)analyyttiseen ajatteluun b)empatiaan c)näkemään naisia yksilöinä d)itsetutkiskeluun e)henkiseen kehitykseen.
Ja olet jo 40v, joten sanoisin että olet menetetty tapaus noiden ylläolevien suhteen. Miksi olet ylipainoinen, etkö voisi tehdä asialle jotain?
Naisen saatat silti saada, eihän siinä mitään. Varsinkin jos tyydyt omantasoiseesi naiseen, mutta oletan että sinulle ei kelpaa kuin hoikka teinityttö.
Tuo suominainen terminä on jo niin suuri yökötys, ettei tosikaan.
Olen samaa mieltä, että haet jotain mitä et voi saada. Juntilta kuulostaa, huonossa mielessä siis.
olen katkeroitunut suomalaisiin miehiin, erojen ja epäonnistuneiden treffiyritysten jälkeen.
Mutta se ilmenee vain siten, etten enää aio tapailla ketään.
Vai pitäiskö sitä tapailla ja kostaa se katkeroituminen niille miehille, jotka ovat syyttömiä (vielä) ainakin minun tapauksessani.
olen katkeroitunut suomalaisiin miehiin, erojen ja epäonnistuneiden treffiyritysten jälkeen.
Mutta se ilmenee vain siten, etten enää aio tapailla ketään.
Vai pitäiskö sitä tapailla ja kostaa se katkeroituminen niille miehille, jotka ovat syyttömiä (vielä) ainakin minun tapauksessani.
On niitä hyviäkin miehiä olemassa
Enkä edes ymmärrä miten treffiyritykset voivat katkeroittaa? Siinähän nimenomaan on varauduttava siihen, että joku tai jotkin treffikumppanit ovat pettymyksiä tai homma ei vaan toimi. Se on eräänlaista etsimistä ja voi kestää kauankin ennenkuin nappaa. Jos lähdet valmiiksi vittuuntuneena deittailemaan kannattaa jättää kokonaan väliin ja murjottaa vaan kotona. Älä lannistu, kyllä se siitä. Mut yks juttu: sillä aikaa kun odottelet siitä suurta ihastusta saapuvaksi elämääsi, älä anna enää lisäkilojen karttua vyötärölles. Harrasta sporttia, ehkä se kiva nainen löytyy vaikka sitä kautta!
käyttäytyisit itseäsi kohtaan paremmin. Oletko mahdollisesti esikoinen, joka koskaan ei oikeasti kelpaa itselleen, aina olisi parantamisen varaa? Älä sotke muita ihmisiä nyt tähän juttuun, tää on sun oma juttus.