Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä otin tänään ensimmäisen askeleen ja hain meille apua!

Vierailija
18.09.2012 |

Mies on nyt juonut 4 päivää putkeen. Mulla kotona vastasyntynyt ja 2 muuta lasta, ja oon ihan loppu..

Mies oli todella sekasin taas tänään ja suuttui mulle jostakin, mä motkotin ja haukuin miestä. Mies läppäsi mua korvalle ja heitteli kamoja ym. riehui.

Mä soitin poliisit paikalle ja veivät miehen putkaan. Samalla meistä tehtiin lastensuojeluilmoitus. Päivystäjän kanssa juuri puhuin tilanteesta ja huomenna katsotaan miten asiat etenee..

Lähteekö mies esim. katkolle, ei varmasti saa lopetettua itse. Erotaanko me? En tiedä mitä tapahtuu, mutta olen helpottunut etten enää ole ainakaan yksin asian kanssa..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nyt taas muutamat vauhkot vouhottavat että olet sossujen suurennuslasinalla sekä se on myös miehesi koti.( NE on itse luusereita ja ottaa miehensä lyönnit vastaan mitään sanomatta)Mutta asiaan, sinun kyllä oikeasti pitäisi harkita turvakotiin tai jonkun sukulaisen luo muuttoa,sillä miehesi voi olla agressiivinen myös kun pääsee putkasta.Eikä ainakaan unohda mitä teit ja pieksee sinut ensikerrallakin.Mutta edelleenkin hyvin toimittu.

Vierailija
22/37 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se mies menee, jos ei ole mitään paikkaa?

Se kotihan on myös sen miehen koti.

Nyt sait vain perheesi sossujen suurennuslasin alle ja he painostavat sua muuttamaan. Mihin siis itse menet lapsines?

Ainut paikka on turvakoti, toinen vaihtoehto on että sossut katsoo lasten elämän vaarantuneeksi ja ottavat heidät huostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit aivan oikein, kovasti tsemppiä sulle ja lapsille!

Vierailija
24/37 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset menevät huostaan jos mies saa palata kotiin.

Joudut siis valitsemaan.

Vierailija
25/37 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset menevät huostaan jos mies saa palata kotiin.

Joudut siis valitsemaan.

Mies se tässä joutuu valitsemaan viinan ja perheensä välillä.

Vierailija
26/37 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin näitä viestejä ja kiitos kannustuksesta

Vierailija
27/37 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistä katosi osa :/

Eli kirjoitin etten halua perheeni hajoavan. Haluan että mieheni saa apua alko-ongelmaansa ja minä tukea tähän että olen yksin (ilman tukiverkkoa) lasten kanssa.

Siis toivon että mies lähtisi katkolle ja palaisi sitten kotiin.

Tänään on varmasti tulossa raskas päivä...

Vierailija
28/37 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ihan oikein,turha sitä alkoholistia on hyysätä etenkään kun tilanteessa lapsia mukana.

Et halua perheesi hajoavan joten ainoa tie on että mies hoitaa itsensä kuntoon. Toivottavasti saat jotain hoitoapua lasten kanssa,muista ettet ole tehnyt mtn. väärää,tämä tie on tosiaan ainoa oikea!

Mies saattaa joutua olemaan katkolla pitkän aikaa jos tosiaan on halua jatkaa normaalia perhe-elämää.

Nyt etenette vaan päivä kerrallaan ja vielä koittaa se päivä kun aurinko paistaa risukasaan :)

Vierailija
29/37 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tän neljän päivän lisäksi? Ja vielä olet uskaltanut lisää lapsia hänen kanssaan tehdä?

Vierailija
30/37 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vahva nainen ja hyvä äiti. Onko mies juonut paljon myös aiemmin vai laukaisiko lapsen syntymä tämän putken?

Vierailija
31/37 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tän neljän päivän lisäksi? Ja vielä olet uskaltanut lisää lapsia hänen kanssaan tehdä?

Ärsyttävää jälkiviisastelua, ole hiljaa. Menneitä valintoja ei voi muuttaa, mutta nyt ap on oikealla tiellä. Voimia!

Vierailija
32/37 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, ole ylpeä itsestäsi ! Jos tuntisin sinut toisin teille kakun ja ruusukimpun !

Teillä kotona on oltava rauhaisaa ja turvallista ja sinun ja lasten saatava elää normaalisti. Teillä kotona ei riehuta.

Seuraava valinnan tekijä on tosiaankin miehesi: viina vai perhe.

Sulle yritetään tulevina viikkoina vierittää vastuuta miehesi osalta. Älä mene siihen halpaan. Miehen on vastattava omasta elämästään.

Jos hän ei ITSE sitä vastuuta ota hän ei voi raitistua ja teidän kaikkien elämä on pilalla. Soita vaikka aa omaisten puhelimeen, saat varmasti tukea.

Jos otat hänet takaisin ilman että sitoutuu muutokseen konkreettisesti, teet hirvittävän karhunpalveluksen miehelle ja koko perheelle.

Ole luja ja pidä linja !

Vierailija
33/37 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle todella paljon voimia ja tsemppiä, tuo oli iso askel ja olit rohkea, kun sen teit. On ensisijaisen tärkeää ettet hyväksy enää yhtään humalahakuista juomista mieheltäsi etkä anna periksi. Apua saatte varmasti molemmat, jos jaksatte sitä vain hakea. Muista, että omilla valinnoillasi - mitenkään sinua syyllistämättä - vaikutat suuresti myös lastesi elämään. Jos mies jatkaa juomistaan, sinun on oltava vahva ja tehtävä päätös. Elämä kaoottisessa, ahdistavassa ja turvattomassa alkoholistiperheen ympäristössä on lapsille valtavan rankkaa, ja tämä vaikuttaa lastesi koko loppuelämään.

Olen itse alkoholistiperheestä, missä isä joi. Olen käsitellyt asiaa vuosikausia tiivissä terapiassa, sairastanut masennusta, ollut itsetuhoinen ja valinnut aina vääriä miehiä (jotka osaltaan kohtelivat minua myös hyvin väärin). Isän juominen vaikuttaa AINA lapsiin.

Vastuu juomisen lopettamisesta on nyt miehelläsi, mutta vastuu lastesi hyvinvoinnista on sinulla (koska miehesi ei tähän juuri nyt pysty). Pysy vahvana!

Vierailija
34/37 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan millä mielellä se mies tulee kotiin sieltä putkasta. Nosta syyte pahoinpitelystä! Niin mä tekisin. Mun mies ei ole väkivaltainen,mut mulla itselläni on väkivallan suhteen 100% nollatoleranssi. Se on yksi lyönti ja saa vastata raskaimman mukaan seurauksista. Onko mies läpsinyt sua aikaisemminkin? Tuosta ei ole enää pitkä matka siihen et se läpsimisen sijaan lyö nyrkillä! Ihmettelen näitä vastauksia mitä oot saanu. Ei sulta kukaan lapsia vie huostaan, sähän niistä lapsista huolta pidät ja olet raitis aikuinen.

Vierailija
35/37 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää, ahdistaa mutta kuitenkin helpottaa.

tulevaisuus pelottaa...

-ap-

Pyydä itsellesi voimia, jostain niitä tulee.

Vierailija
36/37 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olette saaneet apua. Olisin kuitenkin vielä aika pitkään varpaillani, sillä alkoholisti harvoin paranee nopeasti tai kerrasta. Yritän nyt säästää sinua kovilta pettymyksiltä.

Toivottavasti pärjäätte, omassa lähipiirissä yksi alkoholisti on nykyään absolutisti ja toinen kuoli tapaturmaisesti.

Vierailija
37/37 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan lapsia oteta huostaan! Lapsillahan on äiti joka ei ole alkoholisti. Olen käynyt saman läpi itse.

Lastensuojelu ainakin Espoossa oli todella mahtava,kiitokset heille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän