Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä asunnosta? Onko ylihintainen?

Vierailija
01.10.2012 |

Selailin rivareita ja paritaloja pk seudulta,

mitä mieltä olette tästä?

Onko teistä sikahintainen paritaloksi, jonka toiseen asuntoon tehdyistä remonteista ei mitään tietoa?

Rakennettu -69, eli vanhahan tämä on.

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7377383

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat seinät saunassa saa mut epäileväksi, onko värillä yritetty peittää home pilkkuja?

Vierailija
2/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 100 000 € arvoiseksi. mutta sehän se hullu on joka maksaa, ei se joka pyytää.

tohon hintaan ostaisin mukavan okt pohj. helsingistä tai asunnon keskustasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koko ikäni asunut pk-seudulla enkä osaa edes suoraan sanoa missä Kaitaa on, saati minkälaista aluetta ja mitkä yhteydet sieltä on.

Sisustusmateriaalit oikein saavat silmät särkemään, niin riemun kirjavaa ja kaikenkarvaista on. Jotenkin levoton kämppä.

Mä taas tykkään pohjasta ja isoista ikkunoista. Jos itselleni miettisin, niin menisi reilu 100k kun repisi kaiken alas ja tekisi tyylikkään.

Vierailija
4/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kys asunto ei miellytä ainakaan omaa makua, tulee sellainen vanhan talon hajuinen vanhahko täti ihminen mieleen :), ainakin makuuhuoneesta.

Keittiö on osin kyllä hieno.

Sauna aivan kamala!

Piha vanha ja keskeneräisen näköinen.

Ei mun makuun.

Henkilökohtaisesti karsisin neliöistä ja panostaisin laatuun, jos budjetti asuntoon olisi päälle 500 tonnia.

Kuitenkin vain 3 makuuhuonetta.

En myöskään tykkää, että lattiat kahta eri materiaalia.

Vanhoissa taloissa ensin mietityttää pohja, siis ei pohjapiirros vaan pohjan kunto. Salaojat?

Samoin mietityttää naapurit paritalossa. Onko viereinen asunto putkineen päivineen alkuperäisessä kunnossa jne.

Paritalossa asuminen vaatii aika paljon sosiaalisia taitoja ja ei sovi kaikille. Naapureitaan ei saa valita ja kaikki yhtiön asiat pystyttävä hoitamaan.

Miksi vain toista asuntoa remontoitu?

Vierailija
5/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä avara ja HYVÄ pohjaratkaisu! Kaunis asunto! Sauna, kylppärit, keittiö, kaikki tyylikästä! Muka homepilkkuja peitetty, saunahan oli uusi! Kyllä av-mammat taas pistää parastaan! Hintaan en osaa ottaa kantaa, kun en tunne sijaintia...

Vierailija
6/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ne Av mammatkin on.

Olihan kuvissa pinnasänky, eli hyvin voi myyyjäkin olla av mamma ;)

Juu, en ostaisi paritaloa, en 69 rakennettua taloa, enkä tuota taloa tuohon hintaan.

Ihan kivasti rempattu, mutta itse en niin pidä talon sävymaailmasta, sauna esim. on täysin oman maun vastainen, samoin keltaiset seinät, ym.

Mutta ehkäpä ne voi halutessaan rempata uudestaan.

Alueena toi on ihan ok, tosin Espoosta löytyy huomattavasti kivempiakin alueita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi