Kuinka nopeasti saat orgasmin?
Kauanko sinulla menee aikaa orgasmin saamiseen? Jos lasketaan ihan alusta asti, alkaen esileikistä laukeamiseen asti, noin keskimäärin?
Kommentit (27)
suuseksissä muutamassa minuutissa. Yhdynnässä en ole koskaan saanut, mutta se ei haittaa yhtään.
suuseksissä muutamassa minuutissa. Yhdynnässä en oo kyllä kellottanut, oisko se keskimääräinen 8min. Tosin en joka kerta edes saa muttei haittaa yhtään, joskus matka on tärkeämpi kuin määränpää :)
ja olen kovassa puuutteessa (edellisestä kerrasta 2 päivää tai kauemmin) niin vaikka kymmenessä sekunnissa. Yleensä n minuutissa (esileikin aikana siis) eka, seuraavat tulevat hitaammin.
ja siis meillä ei ole juurikaan esileikkiä (kaksi pusua on se esileikki ja sitten suoraan asiaan), kun mies on niissä asioissa vähän laiskanpullea, ja itse saan ilman esileikkiäkin.
En aina saa orgasmia, mutta jos mies on kovana (usein puolipehmeä) niin saan n. minuutin kahden kuluttua siitä kun mies on tullut sisään.
Joo, tiedän, että seksielämämme on surkeaa, kun mies ei halua muuta kuin tulla sisään, mutta onneksi sillä on sellainen vaimo, että saa orgasmin heti jos mies on vaan tarpeeksi kovana. Olen joskus ajatellut, että millaista se olisi se seksi sellaisen miehen kanssa, joka hoitaisi oikein kunnolla esileikin ja jolla olisi iso ja kova kalu... Olisin varmaan tulessa koko yön...
Ja siis mieheni on ainoa seksikumppani jonkakanssa olen ollut, naimissa nyt 20-v,
menossa ei meinaa mitenkään tulla, mutta anaaliin voi tulla jo ensimmäisen minuutin aikana.
Jos haluan olla oikein nopea ja olen kovassa puuutteessa (edellisestä kerrasta 2 päivää tai kauemmin) niin vaikka kymmenessä sekunnissa. Yleensä n minuutissa (esileikin aikana siis) eka, seuraavat tulevat hitaammin.
Ootko mies vai nainen?
mutta vaatii aina tietynlaista toimintaa.. Aina samanlainen..