Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti saat orgasmin?

Vierailija
18.09.2012 |

Kauanko sinulla menee aikaa orgasmin saamiseen? Jos lasketaan ihan alusta asti, alkaen esileikistä laukeamiseen asti, noin keskimäärin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheutettuna alle minuutissa. Suuseksissä menee ehkä 5-10 minuuttia, riippuu tosin tilanteesta. Yhdynnässä, ilman mitään muita "apuja", en ole orgasmia vielä saanut.

Vierailija
2/27 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan miehen kanssa. Ei ole koskaan pitänyt minun nautintoani erityisemmin tärkeänä. Yksin dildolla ja kiihottimella 5 - 70 minuuttiin. Arvatkaapa, ottaako päähän. Paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,ehdin juuri ja juuri lukea otsikon kun tuli.

Vierailija
4/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheutettuna minuutti tai kaksi. Miehen kanssa ei ollenkaan.

Vierailija
5/27 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olen koskaan saanut, en miehen kanssa enkä ilman. Ja mies on todella yrittänyt.  Häntä häiritsee ehkä enemmän kuin minua - enhän tiedä mistä jän paitsi.

Vierailija
6/27 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorisorgasmi itse tehtynä ehkä 2min (liian nopea, ei niin nautinnollinen). Miehen tekemänä ainakin tuplasti sama aika, mutta tuntuu myös tuplasti paremmalta. Yhdynnässä tulen alle minuutissa ekan kerran, tavallisesti vielä ainakin sen toisen kerran (ajoittuu miehen orgasmin kanssa samaan aikaan). Orgasmi yhdynnässä voittaa klitoriksen kyllä 100-0

Vierailija
7/27 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi minuuttia?

Vierailija
8/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtynä, yksin ja rauhassa, ehkä 5min. Miehen kanssa ei ole tullut vielä kertaakaan.

Vierailija
9/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 21:29"]

No,ehdin juuri ja juuri lukea otsikon kun tuli.

[/quote]Nauraa

Vierailija
10/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2012 klo 21:39"]

Olen joskus ajatellut, että millaista se olisi se seksi sellaisen miehen kanssa, joka hoitaisi oikein kunnolla esileikin ja jolla olisi iso ja kova kalu... Olisin varmaan tulessa koko yön...

[/quote]

Voit ihan hyvin hankkia sellainen miehen aina välillä. Jos et halua erota, niin tee se kuitenkin salaa äläkä jää kiinni. Perushommaa nykyisin.

Vierailija
11/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen oikein kiihottunut, niin tulen ehkä viidessä minuutissa. Välillä on hankalampaa laueta, niin vaatii mieheltä enemmän ja kestää kauemmin. Superpikaorgasmeja en saa edes ominpäin, en ole kovinkaan helppo laukeamaan. 

Vierailija
12/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Olen vähän kade. Taidan olla ainoa joka ei saa miehen kanssa orgasmia, en sitten millään. Nautin kyllä seksistä mutta orgasmia en vaan saa. Itse saan sen kyllä tehtyä itselleni, mutta en käsillä vaan silleen oudosti hinkkaamalla itseäni esim. patjaa vasten. Taidan olla todella outo tämän jutun kanssa.

Vierailija
13/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1 min. Seuraava 30 sek päästä. Jos mies ei laukea liian nopeasti niin jaksan saada 8-12 aktin aikana. Eka on laimein, 2-6 on parhautta, sit hiipuu.

Vierailija
14/27 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu ihan hirveesti. Aina en laukea ollenkaan. Mutta jos fiilis on kohdillaan ja jaksan panostaa asentooni, niin muutamassa minuutissa tulen. Mielelläni yritän ajoittaa sen kuitenkin lähelle miehen orgasmia, koska mulle ainakin yhdyntä muuttuu lähes kivuliaaksi, jos se jatkuu kovin pitkään orgasmini jälkee. Joten meillä on aika usein sellaista leffaseksiä, että laukeamme yhtä aikaa :) 

Vierailija
15/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että en ymmärrä miehiä, jotka menee ihan möx jos ei nainen tule pelkällä panemisella, HARVA TULEE. Minua ei haittaa ollenkaan millä tavalla nainen sen saa, kuhan saa (jos haluaa). Ihme "olen huono panija" ukkeleita, jos nainen ei saa, niin ei saa! ei se välttämättä oo sun kullista kiinni! Tuli sekalainen söperrys, mutta tajuatte pointin...

Vierailija
16/27 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 23:53"]

Noin 1 min. Seuraava 30 sek päästä. Jos mies ei laukea liian nopeasti niin jaksan saada 8-12 aktin aikana. Eka on laimein, 2-6 on parhautta, sit hiipuu.

[/quote]

Mulla ihan sama :)

Vierailija
17/27 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä vartti.

Vierailija
18/27 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta normaalisti yritän pidättäytyä nautiskelemaan n. 15 - 20 min.

Vierailija
19/27 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin on esileikit ja sitten on yhdyntä ja sitten on mun orgasmini vuoro ja sittenkin vielä kestää.

Vierailija
20/27 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mies)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän