Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taidan olla totaalisen laiska/saamaton, kun väsyn tästä yh-äidin arjesta:

Vierailija
18.09.2012 |

Ensin eskarilainen tyttö päiväkotiin sitten itse toiseen töihin. Tänään hain lapseni päiväkodista 17.20. Lämmitin eilen tekemääni ruokaa ja lähdettiin tytön balettitunnille. Tanssitunin aikana kävin kaupassa. Kotiin ja lapselle iltapalaa, pyykinpesukone päälle samoin asianpesukoneen tyhjennys ja täyttö.

Olen ihan loppu ja tuntuu siltä kuin en jaksaisi ripustaa niitä pyykkejä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3-vuotias lapsi ja käyn töissä. Työpäivän jälkeen kun saan iltarutiinit hoidettua on useimmiten kyllä ihan "takki tyhjä" olo.

Vierailija
2/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... herätys viideltä, seitsemäksi töihin. Lapsi osaa jo itse mennä kouluun. Neljältä kotona, kuppi kahvia ja koiran kanssa lenkille (n. kolme km). Sitten eilisen ruuan lämmitys. Lapsi harrastukseen jonka aikana itse kaupassa. Ostokset kotiin, keittiön pikasiivous ja pyykin viikkaus. Lapsen haku harrastuksesta. Nyt on sitten aikaa itselle ;)

Arki vaan on aika työlästä kun on perhettä. Kyllä se helpottaa kun lapset kasvaa, menee kouluun. On kokemusta tuosta yh-arjestakin. Et ole laiska etkä saamaton. Sekin väsyttää vielä lisää, kun tietää että kukaan muu (aikuinen) ei auta niissä huushollin töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa perheissä, jos on vielä tietoisuus siitä että itse on aina se joka vie, ruokkii, pesee, siivoaa, vahtii, valvoo.....niin riski uupua on suuri.

Kannattaa olla aktiivinen ja luova, sovi kimppakyydityksistä harrastuksiin, (yö)kyläilyjä vuoronperään kavereille ja teille,jos vain mahdollista, helpottaa kahden perheen arkea.

Vierailija
4/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jaksaa enemmän ja joku vähemmän. "Laiska tai saamaton" (tai vakavasti uupunut/masentunut) ei kai tekisi kaikkea tuota, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi