Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat kolmatta viikkoa putkeen!!!

Vierailija
18.09.2012 |

Ja siis, syön pillereitä. Vuoto on sattuman varaista, joskus menee 2-3 päivää ettei tule kuin pientä tuhrua, toisinaan taas vuodan reippaammin.

Ja veri ei ole sellaista tummaa ja paakkuista kuin menkkojen aikaan yleensä, vaan kirkkaan punaista.

Mulla on perkeleellinen stressi päällä, voiko se sekoittaa kropan niin että vuodan vaikka syön pillereitä (ennen 1-2 päivän tarkkuudella menkat kun piti taukoa pillereistä, joskus jos söit pari laattaa putkeen saattoi silti tulla niukat menkat silloin kun niiden ois pitänyt oikeasti tulla).

Lääkäriin, joo, mutta MISTÄ tää voi johtua??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vuosin lähes koko ajan. Sitten kun vaihdettini korkeampihormoniseen Microgynoniin, alkoi pysyä vuoto 3 vkoa eli pillerilaatan ajan sisällä. Niilläkään en pysty kahta laattaa peräkkäin syömään vaan jos yritän alkaa aika pian toisen laatan kesken vuoto.

Vierailija
2/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut aiemmin, vasta nyt kun stressi ja henkinen rasitus käy ylivoimaiseksi. Olen keskellä avioerosotkua, joka kyllä pikkuhiljaa helpottaa.

Koska en ehkäisyä nyt niinkään kaipaa, taidan suosiolla jättää pillerit pois kokonaan?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut aiemmin, vasta nyt kun stressi ja henkinen rasitus käy ylivoimaiseksi. Olen keskellä avioerosotkua, joka kyllä pikkuhiljaa helpottaa.

Koska en ehkäisyä nyt niinkään kaipaa, taidan suosiolla jättää pillerit pois kokonaan?

AP

hormonitasapainoon ja siten tuohon... Kyllä minä ainakin jättäisin pillerit pois jos ei ehkäisytarvetta ole, ei niitä hormoneita oikein turhaankaan viitsi syödä vaikkei olisi oireitakaan.

Vierailija
4/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tarvitset ehkäisyä, niin kannattaa keskustella gynekologin kanssa ja valita joku muu paremmin sopiva ehkäisymuoto.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi