Palstapersu taas vaihdissa. Älkää kommentoiko, vaietaan se kuoliaaksi.
Kurja olla täällä niin kauan kun vaahtoaminen jatkuu. Yhteinen linja= ei kommentteja? Sopiiko?
Kommentit (37)
Ajankohtainen nosto, Soinin ofisi on riehaantunut Kataisen takia... Mode hohoi, luuta lakaisemaan!
Soinia ketuttaa kun Katainen lähtee ja mieshän meni ihan sanattomaksi yllättävästä vedosta. :D
ok. Valitettavasti yhteen en malttanut olla vastaamatta, yleensä ohitan ne muutenkin.
Jätetään se ketjuihinsa mesoamaan yksinään, vaikka miten tekisi mieli kommentoida.
Sekin täällä on varmaan taas, täysi sekopää.
Ei näy yhtään freudenthal-aloitusta.
Tosin olen tehnyt samaa jo pitkään.
Toimii myös tuolle muru sitä muru tätä sekopäälle, joka vastailee itselleen omissa höpötysketjuissaan. Muruahan ei ole vaan kirjoittaja on nelivitonen rouva, joka kaipaa huomiota. Toisin sanoen narsisti.
vai mistä tuo katkeruus oikein kumpuaa?
Missä se nyt muka on vauhdissa? Ei näy yhtään freudenthal-aloitusta.
lapsensurma-ketjuissa se riehuu.
PP tekee vain vaalityötä hyväksi katsomallaan tavalla.
Toimii myös tuolle muru sitä muru tätä sekopäälle, joka vastailee itselleen omissa höpötysketjuissaan. Muruahan ei ole vaan kirjoittaja on nelivitonen rouva, joka kaipaa huomiota. Toisin sanoen narsisti.
oon ainakin pari kertaa kysellyt Murusta, viimeksi tänään, joten meitä on useita! Ja mä en tosiaankaan usko Murun olevan todellinen henkilö, mutta hänen juttunsa ovat musta äärimmäisen viihdyttäviä :)
Yritä kestää mua ja kaltaisiani, Muru on sentään täysin harmiton luontokappale!
Kaksi viatonta lasta on murhattu, murhaajat ovat hirviöitä, eikä se todellakaan ole oikea paikka alkaa rasismiväittelyyn. Hirveää, niin hirveää. Itku pääsee niiden pienten takia ja sen lisäksi noiden kammottavien kommenttien takia.
Ei kuolleet vauvat VOI olla mikään poliittinen lyömäase, ellei ihminen ole läpeensä paha!
ap
Missä se nyt muka on vauhdissa? Ei näy yhtään freudenthal-aloitusta.
lapsensurma-ketjuissa se riehuu.
Ok.