5 kg laihdutettu, 5kg viellä edessä
Miten palkitsisin itseni?
Mitat nyt 173cm ja 71kg. Tavoitteena noin 62-66kg.
Kommentit (5)
Pitäisi tsempata itseni samaan, sitten kun imetys loppuu. Palkitse itsesi vaikka jollain ihanalla hemmotteluhoidolla, hieronnalla tms. :)
Millä keinolla olet saanut laihdutettua? :) Juu, joku hieronta tms. olisi kyllä hyvä palkinto. :) esim. Intialainen päähieronta..
Itse olen käsityöihmisiä ja palkitsen itseni hankkimalla 100g lankaa jokaista pudotettua kiloa kohti :) Ja silloin saa valita sitten aivan mitä tahansa lankaa, eikä mitään normilankoja...
Hölkkä 3*45 min / viikko, lisäksi youtubessa on mahtavia jumppaohjelmia.
Tärkein, ei herkkuja suuhun ja vältän nopeita hiilihydraatteja. Korvaan ruokaisalla salaatilla päivän toisen lämpimän ateria, toinen onkin sitten wokkia tai kasvis + lihapaistosta tai keittoa. Aamupalaksi kaurapuuroa marjoilla maitoon tehtynä. Suosittelen.
Palkitse jollain mitä itse pidät palkitsevana ja joka mahtuu budjettiisi.
Mulla on tapana palkita jollain pienellä aina 2 kg välein, koska mulla laihtuminen on tosi vaikeaa ja hidasta. Mun palkinnot on ollut pääosin pieniä tyyliin uusi parfyymi, tietty uusi vaatekappale, päivällinen hyvässä ravintolassa. Sitten kun on 10 kg pois aion palkita itseni viikonloppumatkalle Lontooseen.