Onko muita jotka eivät voi sietää Eppujen musiikkia?
Se on kuin hitto harmaa sadepäivä. Tasaista jumputusta koko ajan. Tai venyvä harmaa massa, joka vaan velloo, velloo, velloo sitä tasaista kamalaa rytmiä.
Yöks.
Kommentit (11)
Joo oon aina inhonnu sitä melankolista paskaa. Kaikki muut tuntuu tykkäävän.
ihan hauskaa sanailuahan ne 80-luvun biisit ovat.... mutta enemmän niistä tulee mieleen aikuiset kakarat, jotka ovat huomaamattaan kasvaneet aikuisiksi ja rypevät itsesäälissä, kun elämä on nyt niin tylsää ja harmaata... En jaksa uutta eppujen musiikkia kuunnella ollenkaan.
Mä tykkään melankoliasta kyllä, mutta Eput ja Yö on jotenkin vaan niin noloja. Mutta esim. Samuli Putron sanoitukset taas koskettavat jotenkin aivan eri tavalla syvältä..
Luulin todella olevani ainoa, joka inhoaa Eppuja ja tasaista naukuvaa lauluääntä. Olen kokenut, että on jotenkin maanpetturuutta olla tykkäämättä. Ihan kamalaa ranteet auki -musaa!
Huh, tekipä hyvää saada sanottua tuo.
Nuorena ryyppyilloissa miehen kaverit aina kuuntelivat Eppuja ja mä olin nirppanokka tms kun en halunnut kuunnella Eppujen kamalia biisejä. Miehen kaverit säälivät miestäni kun otti näin huonon naisen, joka ei tajua mitään "hyvän musiikin päälle."
mutta Yö pitäis kieltää lailla.Tunnen suoranaista kuvotusta Olli Lindholmin äänen kuullessani.
Lisään tähän vielä popedan seka mamban. Voi mauttomuuden mauttomuus kuorrutettuna siirapilla.
Vihaan Yötä!