Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt en olekaan raskaana, tulen kyllä rytinällä alas. Oireet nin selvät...mitä mieltä?

Vierailija
17.09.2012 |

Ihmeellinen paineen tunne alavatsassa, rinnat pingottuneet ja ihan törröllään koko ajan, olen nukkunut viikon suunnilleen koko ajan ja eilen yöllä tuli rytmihäiriöitä, mitä minulla ei ole ollut koskaan! Jos en ole raskaana, niin ainakin on kunnon valeraskaus sitten!! Kuulostaako teistä siltä, että olisi vihdoin tärpännyt??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset ovat?

Vierailija
2/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkki kaikissa raskauksissa on aina ollut vain se "tunne", että olen raskaana. Olen sen aina tiennyt jotenkin etukäteen, että nyt nappasi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin koin kaikenmaailman oireita vaikka en ollut raskaana kun toivoin niin kovasti. Ei ne oireet, ainakaan minulle, oikeasti tulleet niin pian. Sitten kun vihdoin (kolmen vuoden jälkeen) olin raskaana ainoa oire oli arat rinnat. Pahoinvoinnit sun muut tuli vasta kolme viikkoa raskaustestin jälkeen.

Toivon, että olet raskaana!

Vierailija
4/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osui touhut ovulaatio aikaan.

Menkat 2 vkoa myöhässä, pahoinvointia, rinnat arat, olin tosi väsynyt ja alavatsalla paineen tunne. En ollut raskaana, mieli teki tepposet.

Vierailija
5/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pms:n olen kokenut niin monta kertaa, että tämä ei tunnu siltä. Kerran tuntui samalta kuin nyt, mutta kk alkoivat - liian aikaisin ja todella runsaina joten epäilen että silloin oli itse asiassa aivan varhainen km. Kunpa nyt ne menkat eivät tulisi....

Ap

Vierailija
6/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kierrot jolloin oikein olen oireillut, ei ole tärpännyt vaan ilmeisen vahvat pms-oireet.

Vierailija
7/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pms:n olen kokenut niin monta kertaa, että tämä ei tunnu siltä. Kerran tuntui samalta kuin nyt, mutta kk alkoivat - liian aikaisin ja todella runsaina joten epäilen että silloin oli itse asiassa aivan varhainen km. Kunpa nyt ne menkat eivät tulisi....

Ap

Vierailija
8/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin nuo oireet alkaa enneku menkat on myöhässä.

Oireethan johtuu raskaushormonista, ja se alkaa erittymään kun hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy.

Ilman raskaushormonia=ei oireita.

Toisin sanoen, jos nuo on oireita, sinulla on raskaushormoni noussut todella äkki, ja herkkä testi näyttäisi jo plussaa.

Molemmissa raskauksissani ei ole ollut oireita vielä kun olen plussannut, molemmat plussannut malttamattomana jo 4pvä ennekuin kuukautisten olis pitäny alkaa.

Vierailija
9/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pelkkää kuvitelmaa... pilviä hipoo pää.." Tämä ei silti tarkoita sitä,että et olisi raskaana. Tiedän todella hyvin mitä käyt läpi ja toivot kovasti, että täällä sanottaisiin, että olisit raskaana. Toivotaan, että olet!

Vierailija
10/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ikinä alkanut raskausoireet vielä viikolla 2-3. Jos menkat ei siis ole myöhässä, niin näitä viikkoja voisi veikata. Ei se silti poissulje raskauden mahdollisuutta, kuten muutkin ovat sanoneet.

Vierailija
11/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, menkat ei oo vielä myöhässä mutta rinnat tosi kipeät ja alavatsassa hassuja tuntemuksia. Pelkään kyllä että tääkin on vaan omaa kuvitelmaa. :(

Reilu pari vuotta yritetty, hoidoissa ollaan ja tiedän ettei pitäis toivoa turhia mutta kun joka kerta sitä silti toivoo. :(

Toivottavasti sulla tärppää ap!

Vierailija
12/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luin joillain olleen kiinnittymisestä oletettuihin menkkoihin jo oireita. Tod.näk.kuvittelen toiveissani oireet, mutta todellakin olo on erilainen kuin edellisillä yrityskierroilla... Jos olen raskaana, tulen kertomaan sen ;) tuskaisaa on odottaa tietoa.

Ap

Vierailija
13/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, menkat ei oo vielä myöhässä mutta rinnat tosi kipeät ja alavatsassa hassuja tuntemuksia. Pelkään kyllä että tääkin on vaan omaa kuvitelmaa. :(

Reilu pari vuotta yritetty, hoidoissa ollaan ja tiedän ettei pitäis toivoa turhia mutta kun joka kerta sitä silti toivoo. :(

Toivottavasti sulla tärppää ap!

Vierailija
14/14 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiretta ennen kuin olin saanut plussan testiin. Syljeneritys kiihtyi, sylkirauhaset kihelmöi ihan kuin ennen oksentamista. Ja koska en ollut saanut testistä plussaa, join illalla pari siideriä ja sain aivan suhteettoman kamalan kankkusen juotuun määrään nähden. Pidän peukkuja teille.