Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karvojen poisto epilaattorilla

Vierailija
17.09.2012 |

Onko normaalia, että sattuu niin maan saakelisti? Kuin sata pientä sähköiskua?

Entä onko normaalia, että kun karva lähtee, niin vuotaa verta?

Ja toiseksi, en saanut millään irti kaikkia karvoja, vaan ihoon jäi edelleen sänkeä.

Iho on nyt punaisilla nypyillä.

Joo, tää oli eka kerta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, sattuu tosiaan aika paljon. Sellaisia näkymättömiä karvoja jää mullakin. Tulee sitten esiin esim. paremmassa valaistuksessa.

Vierailija
2/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On karva niin tiukassa että jos koitan pois sitä epiloimalla tai vahalla tai sokeroimalla, niin veri tirskuu karvatupista ja kipu on sietämätön. Ja lopputuloksena kipeät näpyt ja äkäinen punoitus.

Joten en enää yritä moisia menetelmiä vaan suosiolla käytän karvanpoistoainetta tai höylää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mulla tunnu enää mitlään, olen epiloinut 3v (myös kainalot). Siihen tottuu. Ei mulla ole kyllä verta koskaan vuotanut ja kaikki karvatkin irtoaa. Onko sulla hyvä epilaattori?

Vierailija
4/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mulla tunnu enää mitlään, olen epiloinut 3v (myös kainalot). Siihen tottuu. Ei mulla ole kyllä verta koskaan vuotanut ja kaikki karvatkin irtoaa. Onko sulla hyvä epilaattori?

Silk epil 1

malli 1170

Vierailija
5/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite epiloinut nyt pari vuottaa eikä satu säärissä oikeestaan enää yhtään. Aluks sattu ihan sairaasti ja jäi kauheen näköseks iho, vähän autto ku kävi kuumassa suihkussa ensiks.

Vierailija
6/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite epiloinut nyt pari vuottaa eikä satu säärissä oikeestaan enää yhtään. Aluks sattu ihan sairaasti ja jäi kauheen näköseks iho, vähän autto ku kävi kuumassa suihkussa ensiks.

Epiloin aina silloin tällöin, noin pari kertaa kuussa ja kyllä edelleen sattuu!

Vierailija
7/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääret, pillun ja kainalot. Sääret menee melko kivuttomasti, kainalot tuntuvat vähän, mutta toi pillu, varsinkin häppäreiden sisäpuolelta ja muilta herkemmiltä alueilta on kyllä painajaista, itken ja kiroilen ja epiloin :D