Apuja baarietikettiin :)
Eli nyt pikaisesti apua. Olen viimeksi käynyt viihteellä 14 vuotta sitten ja nyt olisi tarkoitus mennä taas:) Eli mihin aikaan sinne tanssiravintolaan kannattaisi kömpiä, eli mihin aikaan bändit esiintyvät? Ja miten juomia tilataan nykyään, esim sanonko vaan, et olut/ siideri, vai?
Pelkään, et nolaan itseni jotenkin ;D Täytyy kyllä ottaa reippaasti pohjia...
Kommentit (4)
Jos aiot mennä pubiin, on siellä porukkaa jo nyt varmaan. Jos tanssittaa ja suuntaan klubille, kl 23-24 alkaa olla porukkaa paikalla.
Tiskillä voit tilata ihan siideriä/olutta/lonkkua/snapseja. Jos tekee mieli drinkkiä ja olet epävarma nimistä, voit tilata baarimikolta ihan vaan esim makean/kirpeän/hedelmäisen/haluamasi makuisen drinkin, ne osaa kyllä tehdä :)
Baareissa ei saa enää polttaa sisällä kuin tupakkakopeissa, se on syytä muistaa jos tupakoit !
Hauskaa iltaa, hyvin varmasti menee ja tule vaikka huomenna vielä kertomaan, miten ilta meni :)
Taidat ryypätä paljon
vastauksesta... Ihan klubille suuntaan tällä kertaa, on se kumma, että aikuista naista voi tällainen jännittää:) Toisaalta mukava tunne, kun vatsanpohjassa kutittelee, harvoin tällaista tunnetta normiarjessa onkaan.
Arvasin että kuulostan juopolta kun noin vastasin :)
Mutta en ole, muutama vuosi sitten ennen lasten saantia ramppasin enemmänkin, nyt olen käynyt pari kertaa vuodessa. Sen verran olen pysynyt kärryillä, että uskalsin antaa vinkkejä :)
t. 2
Jos aiot mennä pubiin, on siellä porukkaa jo nyt varmaan. Jos tanssittaa ja suuntaan klubille, kl 23-24 alkaa olla porukkaa paikalla.
Tiskillä voit tilata ihan siideriä/olutta/lonkkua/snapseja. Jos tekee mieli drinkkiä ja olet epävarma nimistä, voit tilata baarimikolta ihan vaan esim makean/kirpeän/hedelmäisen/haluamasi makuisen drinkin, ne osaa kyllä tehdä :)
Baareissa ei saa enää polttaa sisällä kuin tupakkakopeissa, se on syytä muistaa jos tupakoit !
Hauskaa iltaa, hyvin varmasti menee ja tule vaikka huomenna vielä kertomaan, miten ilta meni :)