Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olette saaneet bannia?

Vierailija
17.09.2012 |

Pitää vain sanoa että tämä palsta on näköjään täysin mielivaltaisen webmasterin armoilla.

Sain bannin tänne viime viikolla enkä ymmärrä miksi. Onko muita joita bannattu ja kauanko kesti?

Itselläni edelleen voimassa mutta kierto on helppoa kuin heinänteko. Mistä syystä saitte bannia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm. tummaihoisia koskevasta vitsistä, n-sanan käytöstä?

Vierailija
2/5 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidella itsensä kakalla.

Ihmettelen vain kun en mielestäni sanonut mitään "niin pahaa" edes. Olen nähnyt paljon pahempaa juttua täällä joten jotenkin tulee mieleen että webmaster on aika mielivaltainen näissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain kun en mielestäni sanonut mitään "niin pahaa" edes. Olen nähnyt paljon pahempaa juttua täällä joten jotenkin tulee mieleen että webmaster on aika mielivaltainen näissä...

että täällä tulee ketjun poisto ja bannia ihan automaattisesti, kun joku vaan ilmoittaa asiattomaksi jonkun.

Eli ylläpito ei itse käytä harkintaa ollenkaan, vaan puuttuu asiaan heti kun joku kukkahattu valittaa.

Vierailija
4/5 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä tulee ketjun poisto ja bannia ihan automaattisesti, kun joku vaan ilmoittaa asiattomaksi jonkun.

Eli ylläpito ei itse käytä harkintaa ollenkaan, vaan puuttuu asiaan heti kun joku kukkahattu valittaa.

joka puolusteli Tarkkia ja sanoin että toivottavasti itse joutuu rikoksen kohteeksi niin tietää sitten miltä tuntuu uhrista oikeuslaitoksen naurettavan pienet tuomiot. Olisiko tästä syystä bannattu sitten...

Voi hyvää päivää...

Mutta täällä taas, ei mua niin vain bannata, arvoisat kukkahatut ; )

Vierailija
5/5 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset