Nolottaisiko jos töissä kaikki tietäisivät että
olet nussinut 2 kertaa vanhempaa, naimisissa olevaa omistajaa / pomoa ja kiinnijäätyänne pomo on valinnut vaimonsa ja lapsensa ilman epäilyksen häivää. Nolottaisiko sinua töissä? Harkitsisitko työpaikan vaihtoa?
Kommentit (11)
Tuota nyt sattuu. Itselleni kävi vähän samaan tyyliin nuorena, tosin ei ollut ihan 2 kertaa vanhempi se pomo, 15 vuotta kumminkin. Tuli pikkujouluissa paneskeltua sen kanssa ja valitettavasti vielä sen jälkeenkin tapailtua jokunen kerta. Jäätiin kiinni, vaimo joka oli samassa työpaikassa toisella osastolla huomasi. Sitten vaan lopetettiin se meidän suhde ja vähän aikaa otin vastaan pilkkasähköpostia ja vittuilua hänen vaimolta ja parilta hänen työkaveriltaan, mutta sitten asia unohtui.
mutta en mä hyvää duunia sen takia jättäis. Ihmisillä vois kyllä olla hauskaa ajatella, että olen paneskellut kasikymmpisen ukon kaa .DD
ja kyllähän siitä kulkee vieläkin juttua. Reittä pitkin ylennykseen jne. Se on muutenkin sellanen, joka oikein hakeutuu pomojen seuraan ja mielistelee niitä jatkuvasti. Typy on 25 v. ja pomo 47...
just tuon panemisen vuoksi? Jatkaisitteko kuitenkin?
"Paskoin sitte sinne mistä söin."
Työn ja yksityiselämän sekoittaminen tuolla tavalla on mielettömän tyhmää. Ei työkavereiden kanssa seurustella tai paneskella...
Ei parempaa duunia, ei ylennystä, ei palkankorotuksia (paitsi pakolliset) jne.
Pomot vaan porskuttaa entisillä paikoillaan, mutta nainen maksaa laskun.
parempaa en täällä edes muutenkaan saisi, joten tämä riittää mulle paremmin kuin hyvin. Joku nussiminen olis ihan sivuseikka tässä.
Häveättäisi kyllä olla kuka tahansa tahansa tämän tarinan osapuoli: petturimies, petetty nainen tai tämä kakkosnainen.
Jäisinkö työpaikkaan? Riippuu täysin työstä.
Johan aloituksesta tajuaa, että tiedossa on...
Oksettais.