Jos miehesi lupaa sinulle jotain, pitääkö hän lupauksensa aina?
Kommentit (18)
Äärimmäisen harva ihminen pystyy pitämään kaikkia lupauksiaan. Minä en ainakaan.
sanoo lähtevänsä duunista kuudelta mutta lähteekin kotiin vasta puoli seitsemältä.
väistämättömät esteet ovat eri asia kuin lupauksen pettäminen, tässä ketjussa. -ap
Muttei kukaan ihminen pysty aina pitämään lupauksiaan.
Jos vaikka sovitaan, että mennään yhdessä johonkin tiettynä viikonloppuna. Sitten hän sairastuukin ja on 40 asteen kuumeessa tai minä sairastun. Tai lapsi sairastuu, ei päästäkään sen takia.
Tällaisia voi tapahtua.
Muttei se nyt ihan piruuttaan lupauksiaan petä. Niinkuin en minäkään.
niin pitää lupauksensa. Hänelle tuntuu tämä asia olevan varsin tärkeäkin.
varsinkaan jos on isoista asioista kyse. Lupasi, etta han pistaa uuden puulattian olohuoneeseen vuoteen 2011 mennessa kun asiasta kinasimme. Nyt on jo vuoden myohassa. Kaikki muutkin remppajutut luvataan joo joo, etta ma lopettaisin marmattamisen, mutta mitaan lupauksia ei pideta.
Jos on luvannut hakea lapset paivakodista, niin kylla siina pitaa lupauksensa. Tai tuo maidon kuten luvattu jne.
Ja sitten kun hän pettää lupauksensa, hänen puolustuksensa on aina, että "en minä mitään _luvannut_ ole."... mutta kyllä vain lupasi.
sanoo lähtevänsä duunista kuudelta mutta lähteekin kotiin vasta puoli seitsemältä.
lähteekin vasta kymmeneltä...
kiinni... minulla ei tulisi mieleenkään tehdä kohdella omaa naista tuolla tavalla. Vaatikaa että sovituista asioista pidetään kiinni!
Mun mies pitää kiinni sanastaan, on periaatteen mies. jos lupaa tulla klo 16, niin tulee.
En sitä laitakaan kovin usein mitään lupaamaan, eipähän tarvitse pettyä...
Ja lopuissa 2 tapauksessa on vilpittömästi pahoillaan, ettei ole onnistunut. Eikä lupaakaan asioita turhanpäiväisesti, vaan vain sellaisia, jotka suurella todennäköisyydellä onnistuu pitämään. Arvostan tätä, ja toimimme molemmat samalla periaatteella.
Että olis kertaakaan petäänyt lupaustaan. Tosin ei meillä kyllä hirveesti lupailla, me vaan sanotaan että mä tulen sitten silloin ja silloin tai teeen sen ja sen.
Ei voi yhtään luottaa että mies toimisi kuten sovittu. Esim. Synnärillä odotin vauvan kanssa 5 tuntia kun mies oli myöhässä. Aina kun soitin niin sanoi olevansa just siellä. Tarviiko sanoa että olin aika vittuuntunut, kipeä ja nälkäinen kun päästiin kotiin. En saanut enää päivällä särkylääkettä(sektio) tai ruokaa kun mehän oltiin lähdössä.
Jos vain suinkin pystyy.