Huvittavaa huomata, kuinka kateellisia jotkut ovat meille tamperelaisille :)
Kommentit (23)
banaanikin on halvempaa, ja ikkunat jotenkin kirkkaampia ja ilma puhtaampaa. Ei ihme että muu suomi kadehtii. ap oon sulle kade, sitähän sä kysyit?
-ap
banaanikin on halvempaa, ja ikkunat jotenkin kirkkaampia ja ilma puhtaampaa. Ei ihme että muu suomi kadehtii. ap oon sulle kade, sitähän sä kysyit?
ja tosi moni sanoo moro, jos itse ensin tervehtii.
-ap
Me asutaan Treen lähikunnassa eikä varmasti olla teille kateellisia. Meillä on puolen tunnin matka Tampereelle ja asuminen paljon halvempaa kuin siellä. Lisäksi Ideapark on lähellä eli ei ole useinkaan edes tarvetta ajaa sinne asti. Ja eipä täältä ole pitkä matka sinne töihinkään :)
Mutta mä olen kyllä sitä mieltä, että Tampere on Suomen paras kaupunki. Olin samaa mieltä jo ennenkuin muutin lähistölle.
-ap
Me asutaan Treen lähikunnassa eikä varmasti olla teille kateellisia. Meillä on puolen tunnin matka Tampereelle ja asuminen paljon halvempaa kuin siellä. Lisäksi Ideapark on lähellä eli ei ole useinkaan edes tarvetta ajaa sinne asti. Ja eipä täältä ole pitkä matka sinne töihinkään :) Mutta mä olen kyllä sitä mieltä, että Tampere on Suomen paras kaupunki. Olin samaa mieltä jo ennenkuin muutin lähistölle.
Eikä kuntaliitokset ainakaan vielä ole kyseistä kaupunkia Tampereeseen liittäneet.
Täällä rannikolla on kaikki niin paljon paremmin. Eikö siellä joku tehdaskin haise?
Ennen kuin muutin Tampereelle, luulin koko Suomen olevan ihan paska maa. Nyt olen toista mieltä.
-ap
Eikä kuntaliitokset ainakaan vielä ole kyseistä kaupunkia Tampereeseen liittäneet.
Täällä rannikolla on kaikki niin paljon paremmin. Eikö siellä joku tehdaskin haise?
Syötte siellä alkupaloja ja luotte merkittäviä katseita savoa kohden kun siellä ei syödä. huh.
Sellainen on maailma.
-ap
Ennen kuin muutin Tampereelle, luulin koko Suomen olevan ihan paska maa. Nyt olen toista mieltä.
mä tajuan olevani kulttuurin ja sivistyksen ytimessä enkä tajua, miksi joku jossain ei tajua.
-ap
Syötte siellä alkupaloja ja luotte merkittäviä katseita savoa kohden kun siellä ei syödä. huh.
Lisäksi Ideapark on lähellä eli ei ole useinkaan edes tarvetta ajaa sinne asti.
Ideoita saa kotona ihan hyvin eikä parkkeja tarvita. :)
Täällä olen asunut koko ikäni, enkä todella muualle muuttaisi.
Tampereella on jotenkin kaikki, mitä ihminen voi tarvita. Meren puute ei haittaa, kun järviä on joka puolella ja isojen järvien rannalla on ihan meren rannan tuntu. Esim. Tahmelan uimarannalla.
turkulainen =) Tämä on niin kaunis kaupunki, että ei paljon tampereen keskustan tehtaat voi olla kauniimpia
turkulainen =) Tämä on niin kaunis kaupunki, että ei paljon tampereen keskustan tehtaat voi olla kauniimpia
kateus kirjoituksestasi.
Ja tuo Ideaparkin naapurissa asuva, hah, jos vaan sulla olis varaa, muuttaisit oitis Tampereelle. Köyhät asuu siellä kaukana ja kadehtii salaa tamperelaisia.
kateus kirjoituksestasi.Ja tuo Ideaparkin naapurissa asuva, hah, jos vaan sulla olis varaa, muuttaisit oitis Tampereelle. Köyhät asuu siellä kaukana ja kadehtii salaa tamperelaisia.
eipä ole rahasta kiinni, että en tampereelle muuttaisi. Aika huono peruste, keksi lisää. turkulainen
haukkumalla Tamperetta ja kehumalla omaa kaupunkiaan. Kyllä mä toisaalta ymmärrän heitä kauhean hyvin.
ap
ap
onhan tamperekin kiva kaupunki, mutta minusta Turku on silti kauniimpi. niin se vaan menee, kotiseuturakkaus.