Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mun niskoille tapahtu? Hieronnan jälkeen..

Vierailija
16.09.2012 |

Mies hieroi mua eilen yläselästä ja niskasta. Mies on aikoinaan käynyt hierojakoulun vaikka ei ole hierojan töitä tehnytkään.

Istuin lattialla ja mies sohvalta hieroi reilu 30 min ja viimeisienä käsitteli niskan.

Sitten mentiin nukkumaan siitä parin tunnin päästä ja parin tunnin päästä heräsin kun käännyin vasemmalla kyljelle ja paha olo meni ylitseni. Maailma pyöri ja sydän hakkasi. pelästyin ihan hirveästi ja tunnin istuin sohvalla kun oli niin epätodellinen ja paha olo.

Aamulla nukuin 11.30 asti ja koko päivän on niska tuntunut ihan jäykältä. Kun käännän vasemmalle, niskan kääntäminen sattuu ja vetää selästä asti. Eteenpäin nyökätessä tuntuu myös niskassa. Koko niska tuntuu ohimoihin asti jäykältä.

Mieheltä en edes ole kysynyt mitä on voinut tapahtua. Hän kun vain tiuskasee että hoh, ei tarvi sitten hieroa toistamiseen..

Mutta mitä ihmettä on voinut tapahtua? Mies on aina hieronut samalla tavalla. Vai onko tämä normaalia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskojen hierominen voi olla vaarallista. Mun tutulla meni jokin juttu niskoissa rikki kun sitä hierottiin väärin. En valitettavasti muista mikä sen jutun nimi oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän