Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos seurustelukumppanisi (mies) ei

Vierailija
16.09.2012 |

käytä sinuun yhtään rahaa edes puolenvuoden seurustelun jälkeen, mitä ajattelet hänestä?HUOM!Ei senntiäkään, puhumattakaan kukista ym.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ostaa omat ruokansa. Merkitsette jääkaapissa kaiken tussilla, molemmilla on omat nimetyt maitotölkit ja makaronit ja pyykkiaineet. Myös omat wc-paperit vessassa. Toinenhan saattaa tuhlata käyttämällä kolme palaa kun toinen pärjää yhdellä.

Syötte yhdessä mutta molemmat tekevät erikseen omat ruokansa. Molemmat voi syödä yhtä aikaa perunoita, mutta keitätte ne eri kattiloissa ettei mene sekasin mikä peruna oli kummankin pussista.

Vakavasti, älä vaan tee lapsia tuollaiseen parisuhteeseen.

Vierailija
22/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tietää minkälainen kuluttaja olen?En minä ravintoloissa ravaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla jo siinä, että molemmat ovat tarjonneet jotakin toisilleen.

Vierailija
24/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä ostamaan tussin.

Vierailija
25/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmassa on vielä ritarillisuus kunniassa! Mutta hyvät hyssykät, jos täällä mies rohkenee vaikka maksaa naisen elokuviin, niin johan ovat kananpersetukat pörhöllään täällä!

Onneksi asun ulkomailla, ja saan nauttia siitä, kun seurustelukumppani haluaa hemmotella minua.

Vierailija
26/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ostaa omat ruokansa. Merkitsette jääkaapissa kaiken tussilla, molemmilla on omat nimetyt maitotölkit ja makaronit ja pyykkiaineet. Myös omat wc-paperit vessassa. Toinenhan saattaa tuhlata käyttämällä kolme palaa kun toinen pärjää yhdellä. Syötte yhdessä mutta molemmat tekevät erikseen omat ruokansa. Molemmat voi syödä yhtä aikaa perunoita, mutta keitätte ne eri kattiloissa ettei mene sekasin mikä peruna oli kummankin pussista. Vakavasti, älä vaan tee lapsia tuollaiseen parisuhteeseen.

ja on tyytyväinen siitä, että elää juuri sellaisessa parisuhteessa kuin haluaa. Mutta sitten ei pidä itkeä sitä, jos mies ei anna rahaa. Ei tietenkään anna, koska mies ei koe, että hänen pitää maksaa naisen ostokset. Ne ovat naisen oma valinta, mies saattaa arvostaa jotain ihan muuta.

Vierailija
27/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies harvemmin ostaa mitään mulle. Ehkä kerran on vajaan 5 vuoden aikana ostanut kukkia? :D Eikä haittaa! Joskus myös yllättää ostamalla ruokaa, pääsääntöisesti mä maksan meidän ruokakulutkin, koska en jaksa sitä jatkuvaa ruoan kyttäystä. Mies siis maksaessaan vahtaa etten syö liikaa..

Oishan se kiva, että välillä veis syömään tai leffaan, meillä minä naisena oon se joka ne huvit tarjoaa ja maksaa bensat, muuten mies ei lähde.

Vierailija
28/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen. Ja en pidä avoliittoa sellaisena missä pitäisi kaikki puolittaa. Se ei ole avoliitto vaan kahden ihmisen ystävyys jossa lasketaan joka sentti. Se maksaa kellä rahaa.Kumpikaan ei ole työtön. Perhettä emme halua tällä hetkellä.

ja olette molemmat tyytyväisiä, niin sinä kuin mieskin. Se maksaa, joka ostaa eli se, jolla on siihen hankintaan rahaa ja ostoshalua. Ei kai liitto voi sellainenkaan olla, jossa nainen sanoo, mitä ostetaan ja mies joutuu sen maksamaan koska ollaan yhdessä.

Vierailija
29/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä, en koskaan, en missään tilanteessa maksanut itse mitään! Mies on aina automaattisesti maksanut leffat, ruuat, kahvilat, huvittelut ym. Ja tässä iässä on tullut heilasteltua useamman kanssa, joten kokisin erittäin erikoiseksi miehen, joka ei senttiäkään laittaisi likoon.

Vierailija
30/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ritarillisuus puuttuu!Näköjään nykyajan naiset ovat itse siirtyneet elättäjän rooliin ja antaa miehen maata vaikka sohvalla. Anteeksi arvon ladyt mutta minä en elätä ketään,paitsi tulevia lapsiani korkeintaan. Jos molemmat töissä tai vaikka työtömänä oli tilipussi minkäkokoinen tahansa, niin kaikki tulisi olla yhteistä. Siis kaikki. Kummankin tulot. Näin minä ajattelen.AP

Vierailija
31/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden kuluttua muutatte yhteen, niin mikset juttele miehen kanssa asiasta! Oletteko keskustelleet ollenkaan talousasioista? Kannattaa nostaa kissa pöydälle nyt, eikä sitten kun olette jo saman katon alla.

Vierailija
32/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ritarillisuus puuttuu!Näköjään nykyajan naiset ovat itse siirtyneet elättäjän rooliin ja antaa miehen maata vaikka sohvalla. Anteeksi arvon ladyt mutta minä en elätä ketään,paitsi tulevia lapsiani korkeintaan. Jos molemmat töissä tai vaikka työtömänä oli tilipussi minkäkokoinen tahansa, niin kaikki tulisi olla yhteistä. Siis kaikki. Kummankin tulot. Näin minä ajattelen.AP

Miksi suomalainselle naiselle tasa-arvoa on se, että hänen rahansa ovat omaan käyttööön, miehen pitää käyttää rahansa naiseen?

Minusta se maksaa, joka haluaa maksaa eli jos nainen haluaa kukkia, nainen menee ja ostaa niitä. Omalla rahalla.

Vierailija
33/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua, että mies ottaisi autoni käyttöönsä, jos hänellä ei autoa ole. Olisi todella kurja mennä töihin 3 eri bussilla, kun mies ajaisi 5 min omalle työpaikalleen minun autollani.

Vierailija
34/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua, että mies ottaisi autoni käyttöönsä, jos hänellä ei autoa ole. Olisi todella kurja mennä töihin 3 eri bussilla, kun mies ajaisi 5 min omalle työpaikalleen minun autollani.

Jos on yhteiset rahat ja tavarat, ei se tarkoita, että niitä saa ihan omin päin ottaa sopimatta toisen kanssa. Tietysti tuossa tapauksessa sinä menisit autolla ja mies bussilla, koska sinun matkasi on vaikeampi bussilla kuin miehen. Mutta jos miehen työmatka olisi hankalampi julkisilla kuin sinun, saisi mies silloin auton käyttöönsä (yhteisestä sopimuksestanne), vaikka se olisi sinun rahoillasi ostettu.

Vierailija
35/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoanalyytikko Kaj J. Davidkinin mukaan pihiys, kateus ja ahneus liittyvät toisiinsa. Kitsastelun taustalla on huono itsetunto, joka johtuu suurelta osin varhaislapsuuden traumaattisista kokemuksista. Lapsi on jäänyt vaikeiden tunteidensa kanssa liian yksin.

"Pihi tuntee itsensä riittämättömäksi ja kadehtii toista, koska kokee tiedostamattaan, että toisen hyvä on hänen puutteensa. Tyydyttääkseen pohjatonta psyykkistä nälkäänsä pihi haalii itselleen monenlaista hyvää ja varjelee sitä vain itseään varten", Davidkin sanoo.

Äärimmäinen nuukuus näkyy myös tunneasioissa.

Turvattomaksi itsensä tunteva ihminen ei luota itseensä eikä muihin. Hän kitsastelee tunteissaan eikä ota huomioon toisen tarpeita ja tunteita – hänellä ei ole siihen varaa. Läheisyys ja sitoutuminen on vaikeaa, ja ihmisestä tulee eristäytynyt ja yksinäinen.

Pitkälle mennyt pihiys on joskus suorastaan psyykkistä taistelua hengissä säilymisestä, suoja ahdistusta, ja avuttomuutta vastaan.

Vierailija
36/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhteiset rahat ja tavarat, ei se tarkoita, että niitä saa ihan omin päin ottaa sopimatta toisen kanssa. Tietysti tuossa tapauksessa sinä menisit autolla ja mies bussilla, koska sinun matkasi on vaikeampi bussilla kuin miehen. Mutta jos miehen työmatka olisi hankalampi julkisilla kuin sinun, saisi mies silloin auton käyttöönsä (yhteisestä sopimuksestanne), vaikka se olisi sinun rahoillasi ostettu.

olettaa, että miehen omaisuus on hänenkin omaisuuttaan ilman sen enempiä sopimisia.

Vierailija
37/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoanalyytikko Kaj J. Davidkinin mukaan pihiys, kateus ja ahneus liittyvät toisiinsa. Kitsastelun taustalla on huono itsetunto, joka johtuu suurelta osin varhaislapsuuden traumaattisista kokemuksista. Lapsi on jäänyt vaikeiden tunteidensa kanssa liian yksin. "Pihi tuntee itsensä riittämättömäksi ja kadehtii toista, koska kokee tiedostamattaan, että toisen hyvä on hänen puutteensa. Tyydyttääkseen pohjatonta psyykkistä nälkäänsä pihi haalii itselleen monenlaista hyvää ja varjelee sitä vain itseään varten", Davidkin sanoo. Äärimmäinen nuukuus näkyy myös tunneasioissa. Turvattomaksi itsensä tunteva ihminen ei luota itseensä eikä muihin. Hän kitsastelee tunteissaan eikä ota huomioon toisen tarpeita ja tunteita – hänellä ei ole siihen varaa. Läheisyys ja sitoutuminen on vaikeaa, ja ihmisestä tulee eristäytynyt ja yksinäinen. Pitkälle mennyt pihiys on joskus suorastaan psyykkistä taistelua hengissä säilymisestä, suoja ahdistusta, ja avuttomuutta vastaan.

Vierailija
38/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että KUMMANKIN tulot on YHTEISIÄ!!!!!!Myös minun.Ja joo, ei ole minunkaan aikaisemmin tarvinnu suhteen alussa treffeillä kustantaa mitään. Tai jos olen yrittänyt niin en ole saanut!ap

Vierailija
39/39 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestit ennen kuin kommentoitte