Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v ei suostu osallistumaan minkäänlaiseen siivoukseen

Vierailija
16.09.2012 |

Sanoin että alan nakata roskiin jokaisen tavaran joka on lattialla,ei kuulemma haittaa.

Aikaisemmin on käskien siivonnut,nyt on kun mikäkin teini-ikäinen!

Tietokone+pelikieltoa sai nyt viikon,saa nähdä auttaako.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uhkaa sillä, että tavarat menevät roskikseen, koska se olisi niin huono idea toteuttaa.

Sen sijaan esim kerään tavarat jätesäkkiin ja vien varastoon/vintille tai voisin jopa lahjoittaa pois.

Vierailija
2/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätesäkin otin jo tuohon esille ja todellakin roskiin menevät.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on vaan teini-ikäisiä. Minä en enää uhkaile, vaan siivoan tarvittaessa sunnuntaina ( lasten pitäisi siivota perjantaina ). Samalla kun siivoan, vien tietokoneet alakertaan, jossa niitä saa viikollakin käyttää valvotusti esim. koulutehtävien tekemiseen. On auttanut ihan hyvin! Koneen saa takaisin sitten kun huone on omatoimisesti siisti. Kännykästä netti on katkaistu kerran, kun jouduin siivoamaan kolmesti peräkkäisinä viikkoina.

Vierailija
4/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse suosittelisin tietokoneen pois ottamista ja kavereille menokielto kunnes huone on siisti, ei taida kyllä toimia niin hyvin lapselle jolla ei ole kavereita mutta sillä oletuksella lähdetään.

nykypäivänä kun suurella osalla lapsista on äiti on ottanut eron ja on yksinhuoltaja niin tämmöistä käy, äidit luulevat että heillä on tarpeeksi vaikutusvaltaa lapsia kohtaan mutta ei se niin vain mene useimmiten, varsinkin jos kyseessä on poikalapsi, tätini poika(eli serkkuni) tottelee minua kyllä tuosta vain mutta naisia ei tottele, suosittelen suoraa toimimaan sen sijaan että uhkailet, paljon toimivampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme