Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suurella kirpputorilla töissä, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
15.09.2012 |

Otsikko

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pari käytännön asiaa kysyisin, kun olen viemässä tavaraa myyntiin. Millä ne hintalaput kannattaa kiinnittää? Joskus laitoin vaatteisiin nuppareilla, mut rahaa niihinkin menee, kun ei niitä koskaan saa takaisin, sitä paitsi tarvitsen niitä ompeluharrastuksessani.

Miten ne hyllyt kannattais täyttää? Mulla on menossa myyntiin vaatteita (vauvojen ja aikuisten), pari taulua ja sekalainen kasa erilaista tavaraa.

ja vielä, miten usein ihmiset yleensä käy siivoamassa loosinsa?

Kannattaa laittaa hintalappu nuppineulalla kiinni vaikka hintalappu olisikin tarrakiinnityksellä. Ja johonkin sellaiseen paikkaan ettei nuppineula haittaa sovitusta (esim paidan edessä, taskun kohta.. yms. ei siihen niskan kohdalle missä on kokolappu). Kysy kassalta nuppineuloja, luulisi sielä olevan. Meillä maksaa 1€ 100kpl pakkaus.

Älä täytä pöytään liian täyteen. Mieluummin liian väljä! Tuo aluksi vaikka kaksi muovipussillista tavaraa, sen jälkeen joka päivä aina vähän samalla kun käyt siivoamassa.

Vierailija
2/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastetaan NIIN paljon? Miksi asiakkaat ("kirppailijat" - keksin uuden sanan) sekoittavat pöydät ja vievät tavaroita vieraisiin pöytiin? Mitä voisi tehdä, että tällainen vähenisi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin kiinnostaisi työ kirppiksellä mutta minkälaista kuukausipalkkaa sieltä saa? Mitä jää käteen verojen jälkee, mikä siis maksetaan?

Vierailija
4/38 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mikä hupaisin, jota joku on yrittänyt kaupitella?

Ihmetteletkö joskus ihmistä, joka ostaa aina pelkkää törkyä...tyyliin muovikukkia, purkinavaajia, pölyhuiskia jne?

Vierailija
5/38 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavan aika on pitkä.

t.number 2

Vierailija
6/38 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mikä hupaisin, jota joku on yrittänyt kaupitella?

Ihmetteletkö joskus ihmistä, joka ostaa aina pelkkää törkyä...tyyliin muovikukkia, purkinavaajia, pölyhuiskia jne?

Hmm, en tiedä mikä on hupaisinta.. Kaikkea löytyy vauvan pukluräteistä yösiteisiin. Huvittavinta on yleensä ehkä typerät (liian kalliit) hinnat, ei niinkään tavarat.

Ihmettelen joo, sellaisia ihmisiä jotka ostaa paljon krääsää kerralla.. Esim posliiniesineitä, "koriste"pehmonalleja.. Saa kai sitä jokainen tykätä tosin mistä tykkää. On sellaisia vakio-asiakkaita jotka ostaa joka päivä jotain krääsää, silloin mietin että miltäköhän heidän kotinsa näyttävät.

Vierailija
7/38 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko itse paljon kirpusta?

Lähes kaikki vaatteet paitsi alusvaatteet ja sukat.

Vierailija
8/38 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavan aika on pitkä.

t.number 2

Nyt;)

Vierailija
9/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yritetään myydä paljon mutta mikä ei useimmiten mene kuitenkaan kaupaksi?

Vierailija
10/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yritetään myydä paljon mutta mikä ei useimmiten mene kuitenkaan kaupaksi?

Selvästi jo vanhan näköiset vaatteet. Cd-levyt, järkyttävä koristekrääsä (siis esim tällaiset posliinikissat yms, semmoset "oikeat" sisustusjutut menee kuin kuumille kiville).. Mitähän tuota.

Vierailija
11/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppiksiltä pehmoleluja koirille revittäviksi. Varmaan moni muukin :)

Vierailija
12/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppiksiltä pehmoleluja koirille revittäviksi. Varmaan moni muukin :)

Joo, sellaiset ihmiset tunnistaa jotka ostaa koirille.. :) Niitä käy joka päivä. Sit on erikseen krääsän ja just pienien pehmonallejen keräilijät yms.

Vierailija
13/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeat sisustusjutut

milloin kandee käydä kirppiksellä. itse en löydä mitään..

Vierailija
14/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos asiakas vuokraa varashälyttimen ja silti varastetaan?

Mitä teet tällaisissa tilanteissa?Jos näkyy valvontakamerassa, otatteko yhteyttä poliisiin?

Vierailija
15/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeat sisustusjutut

milloin kandee käydä kirppiksellä. itse en löydä mitään..

Tarkoitin lähinnä esim, verhoja, nättejä tuikkuja, lamppuja, tyynypäälliset.. tämmöset menee mut ei koriste-esineet niin hyvin.

Yleensä aamuisin tuodaan uusia vaatteita tai alkaa uusia pöytiä. Myös iltaisin just ennen sulkemisaikaa tuodaan tavaraa ja tullaan järjestelemään pöytä seuraavaa päivää varten. Eli ehdottomasti aamuisin kannattaa tulla, vaikkapa esim puoli tuntia tai tunti siitä kun kirppis on auennut. Sateisina päivinä porukkaa on paljon, hyvinä aurinkoisina päivinä on hiljaisempaa.

Vierailija
16/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun teen upeita löytöjä, niin olen iloinen monta päivää! Miten sinulla?

Vierailija
17/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos asiakas vuokraa varashälyttimen ja silti varastetaan?

Mitä teet tällaisissa tilanteissa?Jos näkyy valvontakamerassa, otatteko yhteyttä poliisiin?

En osaa sanoa kuinka paljon varastetaan, mutta joka päivä löytyy revittyjä hintalappuja joistain "piiloista". Kannattaa käyttää hälyjä. Hälyt alkavat aina huutaan ovella. Joskus rikottuja hälyttimiä löytyy jostain. Meillä on myynnissä myös sellaisia joita ei voi saada mitenkään rikki ilman että hälytin alkaa huutamaan. Voidaan yrittää tarkastaa valvontakameroista josko näkyis, mut yleensä varkaat tietää paikat missä niitä ei ole.

Jokaisessa varkaustapauksessa otetaan yhteyttä poliisiin.

Vierailija
18/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa varastettiin suht kallis tuote hälystä huolimatta ja henkilökunta ei tehnyt asian eteen mitään, näyttivät hämärät valvontakamerakuvat (niin paskat kun olla voi).Tämä vasta kun asiaa vaadin.että harmitti.

Vierailija
19/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse löytänyt hyviä juttuja paljon? Joskus kun teen upeita löytöjä, niin olen iloinen monta päivää! Miten sinulla?

Tosi paljon kaikkia ihania vaatteita :) Joka päivä on käytössä jotain mikä on kirppikseltä ellei sit melkein kaikki. Ilostun varsinkin kun löydän hyvät housut, mun muhkealle pepulle on hankala löytää KIVOJA housuja ;D

Vierailija
20/38 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa varastettiin suht kallis tuote hälystä huolimatta ja henkilökunta ei tehnyt asian eteen mitään, näyttivät hämärät valvontakamerakuvat (niin paskat kun olla voi).Tämä vasta kun asiaa vaadin.että harmitti.

Joskus hälyttimiä rikotaan, se on valitettavaa eikä mekään voida tehdä asialle oikein mitään muuta kuin että tarjolla on myös hälyttimiä joita ei saa rikki muutakuin raivostuttavan ulinan kera. Ne ei kuitenkaan aina kaikkiin tuotteisiin passaa joten on otettava sellaisen "normi"häly, joita jotkut osaa rikkoa.. Rikottuja hälyttimiä ei kuitenkaan löydy usein. Jokainen jolla ovella hälyttää laukku yms niin tarkistetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan