Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostit omalle lapsellesi yksivuotissynttäreille lahjaksi?

Vierailija
15.09.2012 |

Vai ostitko/ostitteko mitään ja annoitte isovanhempien, kummien ja ystävien hoitaa lahjat? :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kuitenkin niitä lahjoja (turhiakin tavaroita) muilta.

En siis osta omille lapsilleni lahjoja itse, ennen kun ymmärtävät odottaa meiltä vanhemmiltakin jotain, eivätkä vain mitkä tahansa, keneltä tahansa saadut kelpaa.

Jouluksikaan en osta niin kauan kuin luulevat, että lahjat tulevat pukilta.

Inhoan (turhaa) tavaraa.

Vierailija
2/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kuitenkin niitä lahjoja (turhiakin tavaroita) muilta.

En siis osta omille lapsilleni lahjoja itse, ennen kun ymmärtävät odottaa meiltä vanhemmiltakin jotain, eivätkä vain mitkä tahansa, keneltä tahansa saadut kelpaa.

Jouluksikaan en osta niin kauan kuin luulevat, että lahjat tulevat pukilta.

Inhoan (turhaa) tavaraa.

ekat synttärit lähestyy ja juuri tätä itsekin mietein, että kun eihän hän nyt vielä edes oikein ymmärrä lahjojen päälle mitään niin onko järkeä ostaa ylimääräistä krääsää, kun niitä lahjoja aivan varmasti tulee sukulaisilta paljon :D (Kummankin suvun toistaiseski ainut lapsenlapsi :D) Mutta toisaalta sellainen olo että kyllähän nyt lapselle jotain lahjoja pitäis ostaa :D En tiedä, hassua. Vai onko joku tehnyt niin että miehen kanssa ostanut toiselta salaa jotain lapselle, jos ymmärrätte mitä tarkoitan? :D

Ja juuri noita talvihaalareita ja yksivuotiskuvauksia mietin, kun ne täytyy jokatapauksessa ostaa niin ne käy sit vaikka vähän niinkuin lahjasta :)

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa nyt 3v synttärit tulossa ja ostin lapselleni ekaa kertaa lahjan:) Siis en ole aiemmin ostanut joulu- enkä syntymäpäivälahjoja ja lahjatoiveiden kyselijöillekin olen aina sanonut perus edullisia lahjoja, mitään isoa/kallista lapsi ei ole saanut. Nyt tosin lahjan ovh oli 69eur, mut CM:n -30 % lelut tarjouksella sain hieman edullisemmin.

Vierailija
4/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnistui molemmilla kerroilla. Pojalle sellaisen jossa oli ratti ja nappeja joita sai painella, mistä kuuluu ääniä. Tytölle sellaisen missä on siirreltäviä helmiä metallikehikossa, vähän niinkuin helmitaulussa (mitä monesti on neuvoloissa jne.). Molemmat tykkäsivät leluistaan pitkään ja olen pitänyt ne tallessa, vierailevat pikkulapset tykkää niistä myös. Muuten olen antanut suurimman osan leluista pois kun lapsia ei enää kiinnosta, mutta ne olen halunnut säilyttää. Vieraat eivät minusta ole niin hyvin osanneet ostaa juuri sellaista mistä meidän lapset tykkää.

Vierailija
5/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hänen ensimmäinen nukkensa ja tästä oli kovasti mieluissaan.

Vierailija
6/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin pienelle tyttärelleni 1-vuotislahjaksi aidon helminauhan, jonka rasiassa mukana liitoshelmet, joilla kaulanauhaa saa pidennettyä sitä mukaa kun lapsi kasvaa.

Tytöllä oli helmet kaulassa 1-vuotis syntymäpäiväjuhlissaan sekä 1-vuotis valokuvassa valkoisen mekon kanssa. Vaikka tyttö tietysti on ihanampi kuin kaikki maailman helmet yhteensä, niin sulosesti pieni kaulanauha juhlisti ensimmäistä merkkipäivää.

Halusin antaa lahjan, joka jää muistoksi ja josta iloa moneksi vuodeksi.

Vierailija
7/10 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen kyseessä, joten meillä ei ole leluja ennestään. Emme myöskään halua kaikkea tilata/maksattaa sukulaisilla.

Vaatteiden hankkimisen luen vanhempien perusvelvollisuuksiin, joten niitä en osta lahjaksi.

Vierailija
8/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kaulanauha jota voi jatkaa sitä mukaa kun ikää tulee! :) Se olisi todella lahja sille lapselle itselleen, ja sitä hän varmasti osaisi arvostaa vanhempanakin :) Ainakin mä tykkäisin jos olisi jotain tollasta mikä mulla olis ollut ihan pikuvauvasta asti.

Ja joo tietysti vaatteiden hankinta kuuluu vanhemmille, mutta tuolla haalarilla (tai muilla vaatteilla tai kuvauksella) meinasinkin enempi sitä että ostaako mitään oikein lahjaa niinkuin esim. lelua tai vastaavaa, vai laittaako ne rahat mielummin johonkin hyödylliseen tai johonkin mitä lapsi oikeasti tarvitsee, kun ei lapsi kuitenkaan sitä vielä ymmärrä tai vanhempana muista mitä lahjoja saanut ja keneltä :)

-ap-

Vierailija
9/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pojalle polkuauton

Vierailija
10/10 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää jotain muistoksi ekoista synttäreistä =).