Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asuu pk-seudulla ilman vanhempia, mistä saa tukiverkkoja?

Vierailija
15.09.2012 |

Kavereita ei ole monia, molempien vanhemmat asuvat kaukana, eivät ole innokkaita edes kyläilemään (käyvät kerran vuodessa).

Miten jos hankimme tai saamme lapsen, mistä saamme tuttavia, saati ystäviä lapselle/ perheellemme? Paha mieli tästä juurettomuudesta :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ap vois vaan kysyä ihan suoraan että mistä hän sais hoitajan lapsellensa silloin kun viinahammasta kolottaa?

No, esimerkiksi MLLtä.

Mitäpä jos sinä Ap odottaisit vielä muutaman vuoden että jaksat itse huolehtia lapsesta..

...kun luen näitten ihmisten vastauksia,mietin kuinka lapsellisia,kyvyttömiä,nuoria,elämää ymmärtämättömiä ihmisiä on liikkeellä.Meillä ei käytetä alkoholia/päihteitä lainkaan.Mekään ei voitu jäädä kotiseuduille, opiskelut ja ryö veivät muualle.Vaikka ei ollut lapsiakaan,oli juureton olo.Kaipasi äitiä ja anoppia,joilla poiketa höpöttämääsä ja juomassa kupin kahvia nopeesti.Kaipasi siis verkostoja.Suuri ystävämäärä on eri asia kuin oma perhe...Nyt kun on 2 lasta ja isovanhemmat asuvat 100 km päässä, harmittaa.Usein tarvisi mummua hakemaan lapsen tarhasta tai katsomaan pari tuntia...Meillä ei MLL toimi,harmi.Itse 25 v sitten olin itse aktiivinen lastenvahti ja muistan kuinka eräs opeäiti sanoi minulle, että olen kultaa kalliimpi.Heilläkään ei ollut mummoja/sukua.Maailma on muuttunut,ihmiset muuttaa työn perässä,suvut on kaukana,lisäksi kasvava itsekkyys ja minäminä-meininki on surullista.Autetaan lähimmäistä-siitä saa itsekin hyvän mielen =)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi