Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä Panacodin käyttäjiä?

Vierailija
15.09.2012 |

Minulle siis eilen määrättiin tuota Panacosia 1-2tablettia 1-3kertaa vuorokaudessa. Eilen illalla otin yhden tabletin ja aamuyöstä täytyi nousta ottamaan buranaa koska kipu oli niin kova. Tänään päivällä olen ottanut yhden panacodin ja lisänä buranaa ja pärjännyt noilla ihan hyvin. Panacodista pää tulee aluksi raskaan tuntuiseksi ,mutta ei mielestäni muuten tule tokkurainen olo.

MOni sitä varmaan on 2 tablettia kerralla ottanutkin, mutta itselläni on nyt eka kerta kun syön mitään buranaa vahvempaa ja mietinkin "uskaltaisinko" illalla ottaa 2 tablettia kerralla jos saisi vaikka nukuttua yön paremmin.

Kaverini sanoi,että ei kannata kun menee kuulemma ihan tokkuraan, mutta onko sillä väliä jos tarkoitus olisikin saada kivulta nukutuksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerralla kun otin kaksi yötä vasten olin aamulla ika sekaisin ja kävelin pitkin seiniä. Mutta sitten siihen tottui paremmin, ja yö meni ok. Otin kerran kipujen takia yhden ja pari tuntia myöhemmin toisen työpäivän aikna, ja minulle tulitosi huono olo. Sydän tuntui hyppivän ja oli pyörryttävä olo. Piti mennä makuulle kahbitilaan. Tunnin päästä helpotti.

Vierailija
2/16 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ilmeisesti allerginen kodeiinille, koska oksennan ja voin pahoin panacodin kanssa.

se vaikuttaa keskushermostoon ja tulee sekava ja pökkyräinen olo.

Mulla murtui sääriluu ja sain sairaalassa panacodia. Tuntui, ettei se vienyt kipua. Teki turtuneen olon ja nauratti, vaikka sattui niin helvetisti.

En suoraan sanottuna ymmärrä koko panacodin tarkoitusta, mutta kyllä sä voit sen kolmannen yötä vasten ottaa. Taju lähtee taatusti eikä siitä ole haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacod ei tehoa esim. luukipuun (esim. luunmurtumat) niin hyvin kuin tulehduskipulääkkeet. Toki ne relaksoivat ja vievät ajatuksen pois kivusta (pätee myös esim Tramaliin). Itselleni Panacodia on määrätty krooniseen päänsärkyyn, mutta en koe siitä saavani apua, koska tulen siitä huonovointiseksi. Ne, joille se sopii, niin tuo 2 tbl yöksi voi olla ihan ok. Itse suosin yöksi muita cocktaileja (ei opiaattipohjaisia).

Vierailija
4/16 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...reagoi kodeiiniin selvästi muita vahvemmin, ovat ns. supermetoboloijia. Kodeiinihan muuttuu elimistössä morfiiniksi, ja heillä se muuttuu nopeammin ja pysyy elimistössä pidempään.

Nämä ovat juuri niitä jotka menevät panacodista "ihan sekaisin" tai tulevat tosi pahoinvoivaksi.

Lopuille meistä kaksi tablettia ei tuo mitään ihmeellistä pöhnää, ehkä hiukan raskaan ja unisen olon.

Vierailija
5/16 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaan viikon söin annostuksella 2 tablettia kolme kertaa vuorokaudessa, eikä pääni mitenkään erityisen sekaisin tuosta mennyt. Ensimmäisinä päivinä höystin coctailia vielä buranalla. Kokemukseni mukaan 2 tablettia Panacodia kerralla ei ainakaan kaikkien päitä sekoita.

Vierailija
6/16 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...reagoi kodeiiniin selvästi muita vahvemmin, ovat ns. supermetoboloijia. Kodeiinihan muuttuu elimistössä morfiiniksi, ja heillä se muuttuu nopeammin ja pysyy elimistössä pidempään.

Nämä ovat juuri niitä jotka menevät panacodista "ihan sekaisin" tai tulevat tosi pahoinvoivaksi.

Lopuille meistä kaksi tablettia ei tuo mitään ihmeellistä pöhnää, ehkä hiukan raskaan ja unisen olon.

Vaikutat tietävän aiheesta jotakin, joten kysäisenpä jos sattuisit tietämään, mistä mahtaa johtua, että esim petidiini taas sopii minulle erittäin hyvin? Onko tämä yhteydessä myös huonoon viinapäähän? Ja siihen että saan lääkkeistä kaikki mahdolliset sivuvaikutukset? Miltei mikä tahansa lääke tai päihde, lopputulos on jonkun asteinen myrkytystila ja pahoinvointi.

Vierailija
7/16 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap:n kysymykseen. Mun mielestä kaksi tablettia yöksi on oikein hyvä ratkaisu, jos on tarkoitus saada nukuttua kivulta

Mä taidan kuulua tähän tässä ketjussa mainittuihin supermetaboloihin :D Mulla menee aivan pää sekaisin ko. lääkkeestä. Vie kivut myös hyvin.

Vierailija
8/16 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasetamoli ja ibuprofeeni yhdessä vie kivun pois. Kodeiini on sit plussaa. Mä syön nyt toista vuotta selkäkipuun panacod+burana 800 mg x3. Ei ihan enää auta, mutta ei myöskään sekota päätä. Vaimentaa kivun siedettäväksi. Ummetus on välillä kauheeta

Vierailija
9/16 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei Panacodia saa missaään nimessä käyttää ibuprofeiinin kanssa.

Panadolia saa, Panacodia ei.

Vierailija
10/16 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa, kunhan et ylitä lääkärin määräämää annostelua.

(Yhdessä Panacod tabletissa on 500 mg Parasetamolia ja kodeiinia. Jos otat 2 tbl niin saat silloin 1 mg parasetamolia ja kodeiinia.)

Vierailija
11/16 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa, kunhan et ylitä lääkärin määräämää annostelua.

(Yhdessä Panacod tabletissa on 500 mg Parasetamolia ja kodeiinia. Jos otat 2 tbl niin saat silloin 1 mg parasetamolia ja kodeiinia.)

Tarkennus tähän ylläolevaan sepustukseen, 1 tabl sisältää 500 mg parasetamolia ja 30 mg kodeiinia

Vierailija
12/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut joskus 6-7 kerralla , tästä kaikki kivut hävisivät mutta kävin hiukan hitaalla ja hiilihapoo pitoiset juomat aiheuttivat pahaa oloa , muuten ei haittavaikutuksia

Vierailija
13/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tule Panacodista mitään erityistä oloa. Kuin Panadolia ottaisi. 

Joku sanoi ettei Panacodia saa ottaa ibuprofeiinin kanssa. Minulle lääkäri määräsi Panacodia ja Buranaa yhdessä, söin viikkokaupalla leikkauskipuihin, en ole toistaiseksi kuollut. 

Vierailija
14/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hilpeä olo ja tekee mieli halata vastaantulijoita...!

Vierailija
15/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättehän, että kodeiini tulee samasta lähteestä kuin morfiini ja heroiini? Kaikki nämä ovat suosittuja narkomaanien keskuudessa.

Vierailija
16/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ettei Panacodia saa missaään nimessä käyttää ibuprofeiinin kanssa.

Panadolia saa, Panacodia ei.

Minulle hammaslääkäri määräsi näitä Panacodia ja Burana 800 mg juuritulehdukseen. En onneksi tarvinnut Panacodia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi