Miten miehesi muisti sinua
30v päivänäsi (vai jättikö muistamatta)?
Entä miten itse muistit miestä?
Kommentit (7)
Ex-poikaystäväni osti 30 kappaletta. mies sanoi, että yksi merkitsee enemmän:-)
ruusuja, upean kaulakorun ja kirjan. Lisäksi vei minut syömään ravintolaan shampanjoineen. Hommasi myös lapsenvahdin, jolloin pidimme isot bileet kavereillemme.
Itse ostin miehelle vain partaveden ja korun, sekä tein miehen lempiruokaa. Mutta olimme olleet yhdessä vasta muutaman kuukauden kun mies täytti 30v. Minä kun täytin 30v olimme olleet yhdessä jo 2 vuotta.
kukaan ei halua vastata?
No, minä vastaan kertomalla, että muistin miestäni ostamalla ulkomaan matkan ja myös reissurahat lähti omalta tililtäni.
Mies taas muisti tekstiviestillä onnitella (edes oikeana päivänä).. arvatkaas, olinko tyrmistynyt. Olisi edes syömään vienyt. Kuitenkin kyseli moneen otteeseen, mitä haluaisin lahjaksi, mutta kyselyihinpä asia jäi.
kun täytin 30 v. Ex-poikaystäväni kanssa olin ystävä, yhdessä olimme vuosia , tapasimme 21 v.
oli täyttänyt 30 puoli vuotta aiemmin kun tavattiin. Mulle mies osti toivomani korun ja käytiin 'ulkona' syömässä. Odotin kolmatta lasta rv34+ joten kovin raisuja pippaloita ei vietetty.
hyvien ystävien (ja poikani) kanssa, vuokramökillä. Mies oli ostanut muutaman osan keräämääni tv-sarjaboxiin.
Minä taas ostin ystäviemme kanssa miehelleni astiaston, jota silloin toivoi:D
tuntenut häntä, kun täytti 30v. Mua mies muisti ostamalla kalliin kantoliinan, jota olin toivonut.