Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiskunta on selvinnyt elossa?

Vierailija
15.09.2012 |

On toki hyvä että ihmiset tiedostavat riskit, mutta useimmiten näissä asioissa ihmisiltä karkaa suhteellisuudentaju ja järki kokonaan.

- Lämmin vesi on vaarallista

- Vedenkeitin se vasta vaarallinen onkin pöpöjen takia

- Pannulla ei saa paistaa, eikä grillata, tulee karsinogeenejä

- Astinapesukoneen pesuaine on liina myrkyllistä, astiat tulisi huuhtoa sen jälkeen ( vissiin kylmällä, kun se lämminvesi oli vaarallista)

- Sen lisäksi että tietysti on eri laeikkuulaudat ( tää opuittiin viimeistään koulussa) lihalle, kalalle ja kasviksille, niin pitäis olla eri säiltyskulhot yms.

- parasta olisi varmaan kosher-keittiöt, eli olis oma keittiö ja astiat maitotuotteille ja lihatuotteille

- ruoka pilaantuu hirveää vauhtia, jauheliha pitäsi käyttäää jauhamisesta parin tunnin sisällä ja keitetty riisi menee pilalle jo ennekuin hitain perheessä on saanut annoksen eteensä.

- Puhutakkaan kun jokainen ruoka-aine tuntuu olevan jollakin tavalla vaarallista

Miten ihmeessä minunkaan isovanhemmat säilyi hengissä ja eli yli 90-vuotiaiksi, kun jääkaaapinkin saivat vasta noin 60-vuotiaina? Ja laumiinkattiloissa rruokansa laittoivat...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kaikki ole selvinneetkään.

Eipä mulle toki mun isovanhempien selviämisellä ole ollut niin väliäkään, toisin kuin omien lasten.

Ja kyllä mun isovanhemmat aika sekaisin on olleet viimeisinä vuosinaan..

Mitäköhän jos nuo kaikki myrkyt ovatkin aiheuttaneet sen, että mun suvussa on aika moni napsahtanut ja tappanut itsensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi