Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avasin just lonkeron enkä oo ees pukenu päälle vielä!

Vierailija
15.09.2012 |

Aamutakissa haahuilen tai oikeestaan makaan sohvalla. Aamupaskallakaan en oo jaksanu vielä käydä, paine peräpäässä on vielä siedettävä ja hallittavissa.

Nyt teki mieli jotain hyvää ja oli vähän jano, niin otin rainbowin goldie-lonkeron. Kylmää ja hyvää!

Jos sitten vaikka jaksais käydä suihkussa, taidan haista aikalailla hielle ja pillumehulle.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutakissa haahuilen tai oikeestaan makaan sohvalla. Aamupaskallakaan en oo jaksanu vielä käydä, paine peräpäässä on vielä siedettävä ja hallittavissa.

Nyt teki mieli jotain hyvää ja oli vähän jano, niin otin rainbowin goldie-lonkeron. Kylmää ja hyvää!

Jos sitten vaikka jaksais käydä suihkussa, taidan haista aikalailla hielle ja pillumehulle.

Vierailija
2/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten minä en tee mitään. Yritän olla paikoillani niin paljon kuin mahdollista. Harmi ettei täällä ole pitseriassa kotiinkuljetusta. :(

Suihkussa vois oikeastaan käydä vasta huomenna, kukas mua täällä haistelee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin niin kauhea aamukrapula että taidan tehdä saman, kaapissa olisi pari puoli litraista bisseä kylmänä..

Pillumehulle en pahemmin haise kun suihkusin illalla. Toisaalta tuli kyllä aamuorkut itsekin runkkailtua hetki sitten.

Vierailija
4/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka semmoisina rumaksi värjättyinä rasvapuikkoina, eiliset ripsarit poskilla ja illalla unohin kulmakarvoihin värjäysaineet. On muuten aika jykevät kulmat nyt.

Kainalokarvajoa en oo ajanu pariin kuukauteen, säärikarvoista ja pillukarvoista puhumattakaan. Perskarvat on ku rekkakuskilla. Kynsissä vanhat lohkeilleet lakat ja kantapäät halkeilleet.

Mitäs vielä...? Harmi ettei tätä hajua pysty välittämään netin kautta. :(

ap

Vierailija
5/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopivan makeaa ja märkää ja tasoittaa oloa.

Tero

Vierailija
6/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maustettu pizza.

Tero

Vierailija
7/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka semmoisina rumaksi värjättyinä rasvapuikkoina, eiliset ripsarit poskilla ja illalla unohin kulmakarvoihin värjäysaineet. On muuten aika jykevät kulmat nyt.

Kainalokarvajoa en oo ajanu pariin kuukauteen, säärikarvoista ja pillukarvoista puhumattakaan. Perskarvat on ku rekkakuskilla. Kynsissä vanhat lohkeilleet lakat ja kantapäät halkeilleet.

Mitäs vielä...? Harmi ettei tätä hajua pysty välittämään netin kautta. :(

ap

Vierailija
8/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä näin vanhemmiten olen alkanut haista voimakkaammin. Ehkä se on ennemmin kissankuselta vivahtavaa nivushikeä ja sit ihanat pillumehut siihen päälle.

Ai nii, tissien väliki haisee, mulla on semmoset votkaleet tisseinä että hautuu kivasti.

ap

PS. Täällä on muuten myös tosi sotkuista... En aio jaksaa imuroida enkä pyyhkiä pintoja. Enkä viedä roskiksia.

Vierailija
9/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä varsinkaan ulkosuomalaisten. On täälläkin joskus aamu käynnistynyt kaljalla.

Kantsii ehkä selvin päin kumminkin miettiä, miksi se aamu noin käynnistyy?

Vierailija
10/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhuksenne kerron vielä, että tämä on ihan totisinta totta eikä provoilua. Joku tuntemanne vähän yli kolmekymppinen nainen harrastaa tällaista sikailua IHAN OIKEASTI!! Kuvottavaa, eläimellistä, ällöttävää!

Siinä teille raakaa realismia erään yh-mamman viikonlopusta.

ap

Vierailija
11/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullahan ei ole krapula. Eilen en juonut tippakaan alkoholia, itseasiassa en ole juonut varmaan moneen kuukauteen.

Täksi viikonlopuksi olin jostain hetken mielijohteesta ostanut yhden tuollaisen lonkeron. Teki mieli se nyt. Hetken mietin, että otanko oikeasti nyt, vai vasta Avaran luonnon kanssa nautiskellen (ja etiketin mukaan sopivampaan aikaan). Sit ajattelin, että "helvetti, MITÄ VÄLIÄ, jos vittu tekee lonkeroa mieli nyt, niin minähän juon sen nyt". Jos tekee mieli illalla lisää, niin haen. Ei mun tartte odottaa ku tunti että voin ajaa autoo.

ap

Vierailija
12/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhuksenne kerron vielä, että tämä on ihan totisinta totta eikä provoilua. Joku tuntemanne vähän yli kolmekymppinen nainen harrastaa tällaista sikailua IHAN OIKEASTI!! Kuvottavaa, eläimellistä, ällöttävää!

Siinä teille raakaa realismia erään yh-mamman viikonlopusta.

ap

Paitsi että en ole yh kun ei ole lapsia. Kymmenen ylikilon voimalla kasvatetut D-kupin läskitissit löytyy täältäkin.

Terveisin, se runkkaillut aamukaljan avaamisen mietiskelijä. Ikää löytyy myös +30 v.

Vierailija
13/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa, jos yrittäisitte arvata mun ammattia! Se voi olla aika yllätys :D

ap

Vierailija
14/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä 18! :D

Ope olen, matemaattisten aineitten sellainen.

Jotenki tällainen elämä oikeestan melkein sopis papille, eiks ne oo aika boheemeja tyyppiejä? Lääkärit taas tasottaa rankkaa työtään varmaan rankoilla tavoilla.

Mieti, ehkä opetan juuri SINUN lastasi! :D

ap

Vierailija
15/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tällainen elämä oikeestan melkein sopis papille, eiks ne oo aika boheemeja tyyppiejä? Lääkärit taas tasottaa rankkaa työtään varmaan rankoilla tavoilla.

ap

Vierailija
16/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudellamaalla :P

ap

Vierailija
17/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit käyn kaupassa. Aamutakki joutaa suoraan pesukoneeseen ja mieluiten 95-asteen pesuohjelman desinfioitavaksi :P

ap

Vierailija
19/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh,ostatko lonkeroa lisää?

Vierailija
20/20 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jotai mässyä ostan ja jonkun raikkaan hedelmän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi